Ανεπηρέαστος έμεινε ο Nico Rosberg από το χαοτικό ξεκίνημα του αγώνα, φτάνοντας με άνεση στην 6η φετινή νίκη και την 20η στην καριέρα του. Ο Γερμανός ήταν από την αρχή πρώτος και δεν ενοχλήθηκε από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και την κόκκινη σημαία που προκλήθηκε λόγω σφοδρού ατυχήματος του Kevin Magnussen.
Ο Daniel Ricciardo πήρε τη δεύτερη θέση, με τον Lewis Hamilton να συμπληρώνει το βάθρο, περιορίζοντας έτσι τη ζημιά, ενώ ο Βρετανός παρέμεινε πρώτος στη βαθμολογία. Ακολούθησαν οι Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Valtteri Bottas, Kimi Raikkonen και ο Felipe Massa που συμπληρώνει τη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στους 44 γύρους του αγώνα:
Ο καιρός ήταν πολύ καλός στο ξεκίνημα. Ο ήλιος κυριαρχούσε και οι θερμοκρασίες ήταν στους 26°C στον αέρα και τους 36°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν οι: Rosberg, Verstappen, Raikkonen, Vettel, Ricciardo, Perez, Hulkenberg, Bottas, Button και Massa. Ο μοναδικός που ξεκινούσε από το pit lane ήταν ο Ericsson, ενώ οι Hamilton και Alonso είχαν επιλέξει τη μέση γόμα για το ξεκίνημα.
Όταν τα 5 κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Rosberg έστριψε πρώτος, ο Raikkonen πέρασε για λίγο δεύτερος, αλλά οι δύο Ferrari ακούμπησαν μεταξύ τους, με τον Vettel να πέφτει πάνω στον Raikkonen. Ο Verstappen είχε πληγωμένο μονοθέσιο (επαφή με τον Raikkonen), όπως και οι Raikkonen-Vettel, κάτι που τους οδήγησε στα pits, μαζί με τους Button και Wehrlein. Κλαταρισμένο ελαστικό για τον Sainz στο τέλος της Kemmel, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να εγκαταλείψει και να έχουμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Στον 3ο γύρο, οι 10 πρώτοι ήταν: Rosberg, Hulkenberg, Ricciardo, Bottas, Perez, Grosjean, Palmer, Magnussen, Gutierrez και Alonso. Ο Hamilton είχε ανέβει την 12η θέση, ο Vettel ήταν στην 15η θέση και ο Raikkonen 19ος. Οι Ericsson, Sainz, Button και Wehrlein είχαν ήδη εγκαταλείψει. Ο Wehrlein χτύπησε από πίσω τον Button στη Les Compes, με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να πληγωθούν θανάσιμα.
Το δράμα συνεχιζόταν, καθώς στον 6ο γύρο, ο Magnussen έχασε τον έλεγχο της Renault στην έξοδο της Eau Rouge, με αποτέλεσμα να χτυπήσει με πολλά πάνω στα προστατευτικά. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε αμέσως και κάποιοι οδηγοί επέλεξαν να μπουν στα pits. Ο Rosberg δεν ήταν μέσα σε αυτούς, όπως και ο Hamilton, που είχε ανέβει στην 7η θέση.
Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η κατάταξη ήταν: Rosberg, Ricciardo, Hulkenberg, Alonso, Hamilton, Massa, Perez, Kvyat, Palmer και ο 10ος Grosjean. Ο Vettel ήταν 11ος, μπροστά από τον Bottas, ενώ ο Raikkonen παρέμενε τελευταίος, στην 17η θέση. Όλοι οι 10 πρώτοι φορούσαν τη μαλακή γόμα, εκτός από τους Alonso και Hamilton, που είχαν το σετ μέσης γόμας με το οποίο ξεκίνησαν.
Βλέποντας πως οι επιδιορθώσεις στα προστατευτικά έπαιρναν ώρα, αποφασίστηκε κόκκινη σημαία στον 10ο γύρο. Όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν στο pit lane, εκεί όπου βγήκαν από τα μονοθέσιά τους για να περιμένουν την επανεκκίνηση.
Χρειάστηκε να περάσουν 15 λεπτά για να ξεκινήσει ο αγώνας, πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Οι οδηγοί είχαν αλλάξει ελαστικά, με τον Rosberg να επιλέγει τη μέση γόμα, εν αντιθέσει με τους Ricciardo, Hulkenberg, Alonso, Hamilton, Massa, Kvyat, Palmer και Grosjean, που είχαν τη μαλακή γόμα. Ο 7ος Perez είχε τη μέση γόμα.
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε σε έναν γύρο και ο Rosberg κρατήθηκε άνετα μπροστά. Ο Alonso πίεζε τον Hulkenberg, αλλά χωρίς DRS δεν μπορούσε να περάσει στην Kemmel. Ο Perez είχε χάσει τη θέση του από τον Kvyat και Raikkonen πίεζε τον Verstappen για την 14η θέση. Ο Hamilton άφησε τον πρώτο γύρο να περάσει και ξεκίνησε αμέσως μετά τις επιθέσεις στον Alonso.
Ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο, και πιο πίσω ο Hamilton πέρασε με άνεση τον Alonso στην Kemmel, έχοντας σημαντικά καλύτερη τελική. Ο Raikkonen πέρασε τελικά τον Verstappen, αλλά ο οδηγός της Red Bull άνοιξε τη γραμμή του και ο Raikkonen βγήκε εκτός, βγαίνοντας εκτός, χάνοντας τη θέση του. Στον επόμενο γύρο, ο Kimi προσπάθησε ξανά, ωστόσο η σκληρή άμυνα του Verstappen δεν του επέτρεψε κάποια κίνηση στην Kemmel.
Ο Hamilton έχανε χρόνο και η διαφορά του από τον Hulkenberg είχε ανοίξει στο 1,5 δευτερόλεπτο, αλλά ο Βρετανός δεν άργησε να βάλει το γκάζι στο πάτωμα. Ο Vettel είχε ανέβει στην 8η θέση, στον 17ο γύρο, τη στιγμή που ο Verstappen μπήκε για αλλαγή. Ο Hamilton απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Hulkenberg στον 18ο γύρο και επόμενος στόχος ήταν ο Ricciardo, ο οποίος ήταν 6 δευτερόλεπτα μακριά.
Ο Raikkonen προσπάθησε να περάσει τον Grosjean για την 11η θέση, αλλά υπήρξε μία επαφή των τροχών, χωρίς να υπάρξουν επιπτώσεις. Ο Massa ήταν ο αργότερος οδηγός από τους 10 πρώτους και δεχόταν πίεση από τον Perez, αλλά ο Βραζιλιάνος έπαιζε σκληρή άμυνα.
Στον 22ο γύρο, ο Hamilton μπήκε για αλλαγή, βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας στην 9η θέση. Πιο πίσω, ο Raikkonen κατάφερε να απαλλαχθεί από τις Haas, για να μπει στη 10άδα. Massa, Gutierrez, Kvyat και Palmer ακολούθησαν το παράδειγμα του Βρετανού, καθώς τα ελαστικά είχαν αρχίσει να χάνουν την απόδοσή τους.
Ακολούθησαν οι Hulkenberg, Alonso, Bottas, Grosjean και Vettel. Ο Hulkenberg βγήκε δίπλα-δίπλα με τον Alonso στο pit lane, και μάλιστα υπήρξε επαφή μεταξύ τους, αλλά ο Γερμανός δεν έκανε τίποτα λάθος, διότι είχε την κανονική θέση στο pit lane, ενώ ήταν και λίγο πιο μπροστά.
Ο Vettel είχε μπροστά του τον Verstappen, ο οποίος φορούσε τη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Ferrari πέρασε αμέσως μετά τη La Source, αλλά ο Ολλανδός άνοιξε το DRS στην Kemmel και πήρε ξανά την 8η θέση. Ήταν η ώρα του Rosberg για αλλαγή, επιλέγοντας τη μέση γόμα, κάτι που έκανε και ο Ricciardo λίγο νωρίτερα.
Ο Vettel είχε την ικανότητα να περάσει ξανά και πλέον ο οδηγός της Red Bull είχε την πίεση και του Bottas. Ο Verstappen μπήκε για αλλαγή στον 28ο γύρο, βάζοντας τα μαλακά, καθώς είχε φανερά προβλήματα πρόσφυσης. Ο Perez ανέβηκε στην 6η θέση μετά από μία δυνατή μάχη με τον Massa και ο Vettel πλησίαζε τον Βραζιλιάνο.
Μπροστά, ο Hamilton είχε φτάσει στο δευτερόλεπτο τον Ricciardo και ο Αυστραλός είχε αρχίσει να νιώθει την πίεση του Βρετανού, ενώ άκουγε πως έπρεπε να προσέχει το πίσω αριστερά ελαστικό, διότι είχε ανεβάσει λίγο θερμοκρασία. Ο Hamilton μείωσε τον ρυθμό του και στη συνέχεια μπήκε για να βάλει τη μέση γόμα, πέφτοντας στην 4η θέση.
Οι δύο Ferrari ήταν πίσω από τις δύο Williams, με τον Raikkonen να πιέζει τον Bottas για την 9η θέση και τον Vettel τον Massa για την 7η θέση, με τον Γερμανό να περνάει τελικά. Ο Hamilton πέρασε εύκολα τον Hulkenberg για την τρίτη θέση, ενώ και ο Vettel προσπέρασε τον Alonso στην Kemmel, ανεβαίνοντας στην 6η θέση.
Ο Hamilton πίεζε για να πλησιάσει τον Ricciardo, ωστόσο η διαφορά του ήταν πολύ μεγάλη και ο αγώνας έφτανε στο τέλος του. Το ενδιαφέρον υπήρχε στις θέσεις 7, 8, 9 και 10, όπου είχε σχηματιστεί ένα τρενάκι από τους Alonso, Massa, Bottas και Raikkonen, με 7 γύρους να μένουν για την καρώ σημαία. Οι 4 οδηγοί είχαν πανομοιότυπο ρυθμό, αλλά ο Bottas κατάφερε να περάσει τον Massa και να πάρει την 8η θέση.
Ο Βραζιλιάνος δεχόταν πίεση και από τον Raikkonen, ο οποίος πέρασε στην Kemmel. Από την άλλη, ο Bottas κυνηγούσε τον Alonso, που ήταν 1,2 δευτερόλεπτα μπροστά του, ωστόσο ο Φινλανδός έβλεπε τον συμπατριώτη του να γεμίζει τους καθρέφτες του. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαία, την οποία πρώτος είδε με άνεση ο Rosberg.
Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για τις 2-4 Σεπτεμβρίου, στη Monza της Ιταλίας.
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Διαφορά | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1:44:51.058 | 25 | ||||
2 | +14.113s | 18 | ||||
3 | +27.634s | 15 | ||||
4 | +35.907s | 12 | ||||
5 | +40.660s | 10 | ||||
6 | +45.394s | 8 | ||||
7 | +59.445s | 6 | ||||
8 | +60.151s | 4 | ||||
9 | +61.109s | 2 | ||||
10 | +65.873s | 1 | ||||
11 | +71.138s | 0 | ||||
12 | +73.877s | 0 | ||||
13 | +76.474s | 0 | ||||
14 | +87.097s | 0 | ||||
15 | +93.165s | 0 | ||||
16 | +1γύρο | 0 | ||||
17 | +1 γύρο | 0 | ||||
– | Εγκατέλειψε | 0 | ||||
– | Εγκατέλειψε | 0 | ||||
– | Εγκατέλειψε | 0 | ||||
– | Εγκατέλειψε | 0 | ||||
– | Εγκατέλειψε | 0 |
Κοινοποιήστε: