Το φθινόπωρο του 1991 κυκλοφόρησε η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της Volkwagen, το Golf 3, το οποίο μάλιστα έφερε σημαντικές αλλαγές, παρόλο που βασίστηκε στην κατασκευή του Golf 2. Η παθητική ασφάλεια έχει πλέον αυξηθεί καταλυτικά και προσαρμόστηκε στις σύγχρονες απαιτήσεις της εποχής.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Εξωτερικά, το Golf 3 σχεδιάστηκε ελαφρώς πιο μεγάλο σε μήκος και πλάτος, η πιο εντυπωσιακή αλλαγή όμως από το προηγούμενο μοντέλο ήταν οι προβολείς. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, κέρδισε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1992.
Μέσα στο 1992 έγινε το πρώτο μικρομεσαίο μοντέλο με προαιρετικό αερόσακο οδηγού, ενώ το 1993 εμφανίστηκε και με προαιρετικό αερόσακο συνοδηγού. Το Golf Cabriolet είχε σαφώς πληρέστερο εξοπλισμό από τα άλλα Golf και μάλιστα ήδη από το λανσάρισμα είχε στάνταρ 2 αερόσακους οδηγού/συνοδηγού αλλά και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS). Ωστόσο, η παραγωγή του Golf Cabrio τρίτης γενιάς συνεχίστηκε και στα τέλη του 1999, όταν έλαβε ένα λίφτινγκ.
Η Volkswagen ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που εισήγαγε στη μικρομεσαία κατηγορία έναν 6κύλινδρο κινητήρα τον VR6 με 174 ίππους ισχύς.
Κοινοποιήστε: