Ακολουθώντας μια πιο minimal και αφαιρετική λογική και επανασχεδιάζοντας το logo της, η Generation Y ενισχύει τη σύγχρονη εικόνα της, η οποία αποπνέει δυναμισμό και κύρος και υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση, δίνοντας την αίσθηση ανάτασης και συνεχούς ανοδικής κίνησης. Με αυτόν τον γνώμονα έχει γίνει η επιλογή της νέας γραμματοσειράς, καθώς και των χρωμάτων…
The post Generation Y: Nέα διεθνής εταιρική ταυτότητα υψηλής αισθητικής για τον παγκόσμιο ψηφιακό παίκτη appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Generation Y: Nέα διεθνής εταιρική ταυτότητα υψηλής αισθητικής για τον παγκόσμιο ψηφιακό παίκτη
Κοινοποιήστε: