Πρωτοφανή ανάπτυξη γνώρισε τους τελευταίους 18 μήνες η βιομηχανία του gaming, κυρίως λόγω των περιορισμών και των lockdown που επιβλήθηκαν σε πολλές χώρες του πλανήτη, εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού.Έτσι, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναγκάστηκαν να βρουν εναλλακτικούς τρόπους ψυχαγωγίας και αρκετοί ήταν εκείνοι που στράφηκαν στο gaming. Μάλιστα, η συνήθεια αυτή φαίνεται να έγινε……
The post Gaming – Η καραντίνα έφερε περισσότερες επιθέσεις από χάκερς appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Gaming – Η καραντίνα έφερε περισσότερες επιθέσεις από χάκερς
Κοινοποιήστε: