Μια μικρή γεύση από το ανανεωμένο Kuga πήραμε την προηγούμενη εβδομάδα επί ελληνικού εδάφους και αναφέρουμε σχετικά…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Ford, αυτή εδώ η κατηγορία των μεσαίων SUV, είναι η τρίτη εμπορικά σε άνθιση στη χώρα μας, μετά τα supermini και τα μικρομεσαία. Ποιος θα το έλεγε αλήθεια κάποτε… Πως λοιπόν να μην σημάνει συναγερμός στο blue oval, με την άφιξη αυτής της «σχεδόν» νέας γενιάς. Και λέω σχεδόν, γιατί οι αλλαγές είναι πολλές και περιλαμβάνουν και κινητήρες.
Μετά από μια σύντομη περιπέτεια στα βουνά της Φθιώτιδας αλλά και πολλά χιλιόμετρα αυθημερόν μέχρι εκεί και πίσω, το Ford Kuga αποσπά θετικό πρόσημο. Επιγραμματικά έχουμε τα γλυκά:
Επιτέλους ένας πετρελαιοκινητήρας στα 1,5 λίτρα (με απόδοση 120 ίππους), ο οποίος αναμένεται να προσελκύσει το ελληνικό ενδιαφέρον, θέτοντας στο χρονοντούλαπο τους κινητήρες υψηλού κυβισμού (βενζίνης και diesel) της προηγούμενης γενιάς.
Μας άρεσε που το Kuga πατά αριστοκρατικά με μια εμπνευσμένη ανάρτηση που τιμά στα δυναμικά χαρακτηριστικά αλλά και στην κύλιση, το λογότυπο.
Επίσης, συγκαταλέγουμε στα υπέρ και αυτή την upper class στροφή, κάτι το οποίο εισπράττεις απευθείας στο εσωτερικό του, ακόμη και στο σύντομο ταξίδι μαζί του.
Στα αλμυρά, δεν υπάρχει πλέον η τιμή, αφού σε συνδυασμό με τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό βγαίνεις μόνο κερδισμένος. Απλώς θα προσθέσουμε, πως η δικίνητη έκδοση, με τους μεγάλους τροχούς, τα πλήρως ασφάλτινα ελαστικά και το αυξημένο απόβαρο, δεν αποτελεί την κατάλληλη επιλογή για να παριστάνεις τον εξερευνητή. Αν το κάνεις αποκλειστικά λόγω ύψους, θα είναι δικό σου λάθος.
Να λοιπόν που προέκυψε και η σπάνια περίπτωση να χρειαστείς τη ριμάδα την τετρακίνηση. Αν την είχαμε δεν θα μέναμε αποκλεισμένοι στο βουνό για πέντε ώρες, περιμένοντας βοήθεια. Σημειώστε πως δεν διατίθεται ούτε προαιρετικά με τον «μικρό» πετρελαιοκινητήρα. Θα πρέπει ή να καταφύγεις σε λύση βενζίνης ή να σκαρφαλώσεις (από όλες τις απόψεις) στα απαγορευτικά δυο λίτρα. Αυτά…
Κοινοποιήστε: