Την ανησυχία τους φαίνεται ότι εκφράζουν κύκλοι της Ford για την πορεία του νέου Fiesta. Το μικρό μοντέλο της εταιρείας πιθανότατα πέφτει… θύμα της κακής στρατηγικής, την οποία -ανεπίσημα- παραδέχονται άνθρωποι της Ford.
Η παρουσίαση του νέου Fiesta έπεσε πάνω σε μια κακή συγκυρία: Πηγές την Ford αναφέρουν -ανεπίσημα φυσικά- πώς το λανσάρισμα της νέας γενιάς του μοντέλου έγινε με επιπόλαιους χειρισμούς, κυρίως σε ό,τι αφορά στην παραγωγή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να υπάρχει μία… φυλλοροή αγοραστών σε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, τα οποία είναι πολύ πιο νέα τεχνολογικά, όπως για παράδειγμα το νέο Nissan Micra, το νέο Citroen C3, το VW Polo ή το νέο Seat Ibiza.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, τα λάθη στον προγραμματισμό της παραγωγής του Fiesta επέφεραν μείωση των πωλήσεων του κατά 44.000 μονάδες κατά την περσινή χρονιά. Οι Ευρωπαίοι dealers της φίρμας, βλέποντας τους πελάτες να μετακινούνται σε άλλα segments και μάρκες, πίεσαν τη Ford να αλλάξει τον ρυθμό παραγωγής.
Ωστόσο, ακόμη και σήμερα φαίνεται πως η ροή παραδόσεων ακόμη δεν έχει ομαλοποιηθεί. Παράλληλα το άγχος των ανθρώπων της Ford να παρουσιάσουν ένα νέο μικρό αυτοκίνητο (που είναι από τις βασικές εμπορικές ναυαρχίδες της μάρκας) απέναντι στον ανταγωνισμό που ήταν ήδη έτοιμος, ανάγκασε τους μηχανικούς σε βεβιασμένες επιλογές, όπως τη χρησιμοποίηση πολλών -έτοιμων αλλά δοκιμασμένων- μηχανολογικών εξαρτημάτων, από το προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητο…
Παράλληλα οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχουν πιέσεις απο συνεργάτες προς την μητρική εταιρεία να προχωρήσει άμεσα σε βελτίωση των τιμών του Fiesta, καθώς ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα επιθετικός στο συγκεκριμένο segment προσφέροντας «ALL NEW» αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές…
Ίδωμεν…
Κοινοποιήστε: