Καθώς οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων παραδέχονται ότι η μάρκα του ηχοσυστήματος επηρεάζει της απόφαση αγοράς ενός οχήματος, η Ford με τη Harman αποφάσισαν να συνεργαστούν για να προσφέρουν μία επαναστατική εμπειρία ήχου εφοδιάζοντας με νέα συστήματα ήχου B&O PLAY τα μοντέλα Ford σε όλο τον κόσμο. Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
«Οι πελάτες μας ισχυρίζονται ότι εκτιμούν μία σταθερά υψηλή ποιότητα ήχου και η συνεργασία μας με τη Harman βοηθά να το πετύχουμε» δήλωσε ο Raj Nair, executive vice president της Ford, product development & chief technical officer. «Είναι κι αυτός ένας τρόπος για να δημιουργούμε πιο πλούσιες, πιο συναρπαστικές εμπειρίες για τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.»
Πρόσφατη μελέτη (Ipsos 2016 Automotive Audio Branding), αποκαλύπτει ότι σχεδόν για το ένα τρίτο των αγοραστών νέων αυτοκινήτων, η μάρκα του ηχοσυστήματος επηρεάζει σημαντικά την απόφαση αγοράς του επόμενου αυτοκινήτου του.
Τα προϊόντα B&O PLAY κουβαλάνε μία παράδοση 90 χρόνων στο χώρο των ηχοσυστημάτων, με φυσικά υλικά κατασκευής, μοναδική αισθητική και ήχο υψηλής ποιότητας και εγγυώνται μία σταθερά ποιοτική ακουστική εμπειρία στο σπίτι, ή εν κινήσει και σύντομα στο αυτοκίνητο.
Η Ford ανακοίνωσε την αποκλειστική συνεργασία με τη Harman κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου ‘Further with Ford’. Το B&O PLAY θα κάνει το ντεμπούτο του σε μοντέλα Ford σε όλο τον κόσμο ξεκινώντας από του χρόνου.
Κοινοποιήστε: