Η βδομάδα που ξεκίνησε είναι γεμάτη παρουσιάσεις νέων μονοθεσίων της F1. Από πέρυσι περίπου τον Ιούνιο οι μηχανικοί των ομάδων έκαναν ότι μπορούσαν για ν’ αξιοποιήσουν καλύτερα τους νέους τεχνικούς κανονισμούς.
TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Φέτος θα έχουμε φαρδύτερα αμαξώματα, φαρδύτερα ελαστικά ενώ είναι ελεύθερη η εξέλιξη των υβριδικών μηχανών. Το πνεύμα των κανονισμών είναι να γίνουν ταχύτερα τα μονοθέσια. Για να επιτευχθεί αυτό θα έχουμε υψηλότερη κάθετη δύναμη αεροδυναμικά παραγόμενη και καλύτερη πρόσφυση από τα φαρδύτερα ελαστικά. Εικάζουμε (σ.σ: θα φανεί στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που ξεκινούν στις 28/2 στη Βαρκελώνη) πως τα μονοθέσια θα είναι ταχύτερα έως και 5 sec στο γύρο, πράγμα που σημαίνει ότι θα αυξηθούν αντίστοιχα οι απαιτήσεις από τους οδηγούς.
Προσθέτοντας 3.5 kg βάρος στο κράνος του Σάινθ προσομοιώνουν τις φορτίσεις της F1, με οδήγηση αγωνιστικού καρτ.
Οι 20 οδηγοί που θα βρεθούν στο grid στην Αυστραλία (σ.σ: ανάμεσά τους και 3 νέοι οι Στρολ, Βαντούρν και Οκόν) θα κληθούν ν’ αντιμετωπίσουν μεγαλύτερες σωματικές καταπονήσεις. Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται να έχουν καλύτερη φυσική κατάσταση. Έτσι λοιπόν όλοι οι οδηγοί φέτος εντατικοποίησαν την προετοιμασία τους. Στο βίντεο που ακολουθεί ο Κάρλος Σάινθ μας δίνει μια εικόνα. Καταρχάς με συνδυασμό ασκήσεων κρατάει τους παλμούς τους στους 180 – 190 δυο ώρες όσο διαρκεί ένας αγώνας και λίγο παραπάνω. Επίσης με μια ευφάνταστη ιδέα πρόσθεσαν βάρος στο κράνος του ώστε να προσομοιώσουν τις μεγαλύτερες φορτίσεις στον αυχένα στις γρήγορες καμπές.
Η μικρή ομάδα της Red Bull θα χρησιμοποιεί υβριδική μηχανή της Renault και ελαστικά της Pirelli, ενώ μαζί με το Σάινθ για την ίδια ομάδα θα αγωνίζεται και ο Δανιήλ Κβίατ.
Εδώ μπορείτε να δείτε όλο το πρόγραμμα παρουσιάσεων αυτής της βδομάδας.
O Σάινθ κάνει ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών του λαιμού σε γυμναστήριο στη Μαδρίτη.
Κοινοποιήστε: