Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull Racing σημείωσε ρεκόρ πίστας χρησιμοποιώντας την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli.
ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ
Οι Ρικιάρντο και Χάμιλτον δοκίμασαν σήμερα για πρώτη φορά την νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό ροζ σιρίτι. Ο χρόνος όμως του Χάμιλτον έχει προέρθει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αντίστοιχα ο Φέτελ χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα συμπληρώνοντας γύρους με τη Ferrari.
Η είδηση του πρωινού ήταν φυσικά ότι η McLaren έμεινε πάλι στην πίστα λόγω διαρροής λαδιού. Αυτή τη φορά ήταν ο Αλόνσο που δεν μπόρεσε να συνεχίσει τις δοκιμές μετά από σχεδόν δυο ώρες συνεχούς δράσης.
Συνολικά οι χρόνοι μέχρι το μεσημέρι ήταν:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | |
1 | Ricciardo | Red Bull | 1m18.047s |
2 | Hamilton | Mercedes | 1m18.400s |
3 | Vettel | Ferrari | 1m19.541s |
4 | Alonso | McLaren | 1m19.856s |
5 | Sainz | Renault | 1m20.042s |
6 | Grosjean | Haas | 1m20.237s |
7 | Stroll | Williams | 1m20.349s |
8 | Ocon | Force India | 1m20.805s |
9 | Hartley | Toro Rosso | 1m20.834s |
10 | Leclerc | Sauber | 1m20.919s |
Το 1:18.074 αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση. Το προηγούμενο κρατούσε ο Φελίπε Μάσα από το 2008 και ήταν 1:18.35.
H επίδοση αυτή δεν άλλαξε το απόγευμα όπου η προσοχή των ομάδων στράφηκε στις προσομοιώσεις αγώνα, με μεγάλα stints, χωρίς το ζητούμενο να είναι οι επιδόσεις.
Είδαμε όμως κι άλλους οδηγούς να μπαίνουν στο παιχνίδι. Για τη Mercedes o Valtteri Bottas πέρασε πίσω από το τιμόνι της W09 και με την hypersoft γόμα της Pirelli ήταν 0.160sec πιο αργός του Hamilton.
Ο Raikkonen που ήταν προγραμματισμένο να οδηγεί όλη την ημέρα αλλά ένιωσε αδιαθεσία το πρωί, αισθανόταν καλύτερα κι έτσι το απόγευμα πάτησε κι αυτός γκάζι. Τρόπος του λέγειν καθώς κάνοντας μόνο μεγάλα stints, η καλύτερη επίδοσή του ήταν ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από εκείνη του Ricciardo και ήρθε με τη χρήση της μαλακής γόμας. Συνολικά ο «Iceman» έκανε 49 γύρους στο Μονμελό.
Ο Bredon Hartley με την Toro Rosso ήταν ανάμεσα σε εκείνους που βελτίωσαν την καλύτερη επίδοσή τους, τοποθετώντας εαυτόν στην 5η θέση της κατάταξης και δίνοντας στη Honda επιπλέον λόγους για χαμόγελα. Σε αντίθεση με τη McLaren όπου τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Συνολικά η MCL33 του Alonso έμεινε 6μιση ώρες στο γκαράζ και επέστρεψε στην πίστα μόλις στο τελευταίο τέταρτο της ημέρας.
Συνολικά ο Ισπανός κάλυψε 57 γύρους και ήταν οριακά μπροστά από τον Sainz που το απόγευμα, παρέδωσε τη σκυτάλη στον έτερο οδηγό της Renault, Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός έκανε 102 γύρους, που μαζί με τους 88 του Ισπανού ανέβασαν τη συνολική συγκομιδή της γαλλικής ομάδας στους 190.
Τέλος, ο Charles Leclerc πάρκαρε την Alfa Romeo Sauber στην αμμογαπίδα της στροφής 12 λίγο πριν το τέλος της ημέρας.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη της δεύτερης ημέρας δοκιμών:
1 | Ricciardo | Red Bull | 1m18.047s | ||
2 | Hamilton | Mercedes | 1m18.400s | +0.353 | |
3 | Bottas | Mercedes | 1m18.560s | +0.513 | |
4 | Vettel | Ferrari | 1m19.541s | +1.494 | |
5 | Hartley | Toro Rosso | 1m19.823s | +1.776 | |
6 | Alonso | McLaren | 1m19.856s | +1.809 | |
7 | Sainz | Renault | 1m20.042s | +1.995 | |
8 | Grosjean | Haas | 1m20.237s | +2.190 | |
9 | Raikkonen | Ferrari | 1m20.242s | +2.195 | |
10 | Stroll | Williams | 1m20.349s | +2.302 | |
11 | Hulkenberg | Renault | 1m20.758s | +2.711 | |
12 | Ocon | Force India | 1m20.805s | +2.758 | |
13 | Leclerc | Sauber | 1m20.919s | +2.872 | |
14 | Sirotkin | Williams | 1m22.350s | +4.303 |
Οι δοκιμές της Formula 1 συνεχίζονται και το επόμενο διήμερο στην πίστα της Καταλονίας.
Κοινοποιήστε: