Μπορεί ο Edoardo Mortara να έκανε το μέγιστο δυνατό, κατακτώντας δηλαδή τη νίκη στον τελευταίο αγώνα της σεζόν για το DTM, όμως αποδείχθηκε πως αυτό δεν ήταν αρκετό. Ο Marco Wittmman είδε τέταρτος την καρό σημαία, αποτέλεσμα αρκετό για να τον χρίσει πρωταθλητή για δεύτερη φορά μετά το 2014!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
Ας δούμε όμως αναλυτικά όλα όσα συνέβησαν στο Χόκενχαϊμ. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Antonio Felix da Costa εκμεταλλεύτηκε την pole position και έστριψε πρώτος. Ο Gary Paffett τον καταδίωκε και στον τέταρτο γύρο, ήρθε η επαφή που κατέστρεψε και τους δύο. Ο οδηγός της BMW έκανε τετ α κε και έπεσε 21ος ενώ ο οδηγός της Mercedes, που χτύπησε από πίσω τον Πορτογάλο, δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit, που τον έριξε προτελευταίο.
Έτσι ο Marco Wittmann κληρονόμησε την πρωτοπορία, με τον Edoardo Mortara πίσω του. Ο οδηγός της Audi αποδείχθηκε ανυπόμονος και μόλις στον έκτο γύρο επιχείρησε επιτυχώς να περάσει. Πήρε τα ηνία αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό αφού υστερούσε κατά 17 βαθμούς στην κατάταξη και με αυτά τα δεδομένα μείωνε μόνο κατά 7.
Για κακή του τύχη, δεν είχε βοήθεια και από τους άλλους οδηγούς της Audi, αφού ο πλησιέστερος teammate του, ήταν ο Mike Rockenfeller στις 14η θέση. Αντίθετα ο Wittmann είχε πίσω του ως… υπερασπιστή τον Tom Blomqvist αλλά και άλλες πέντε BMW μέχρι το επόμενο Audi για να προσέχουν τα νώτα του.
Όμως ο αγώνας απέκτησε άγρια ομορφιά μετά τα pit stop. Ο Mortara είχε χτίσει αρκετή διαφορά ώστε να διατηρηθεί στα ηνία αλλά ο Wittmann που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 24ο γύρο, έπεσε στην έβδομη θέση, με δύο μόνο οδηγούς που ήταν μπροστά του, να μην έχουν μπει στα pit. Προσωρινά λοιπόν βρέθηκε σε δυσμενή θέση, αφού για να κατακτήσει τον τίτλο, στόχος του ήταν η πέμπτη θέση.
Ο Γερμανός δυσκολεύτηκε πολύ να απαλλαχθεί από τη Mercedes του Paul di Resta αλλά διατήρησε την ψυχραιμία του, γνωρίζοντας πως οι Rockenfeller και Mueller θα έπρεπε κάποια στιγμή να μπουν στα πιτ, πράγμα που θα τον ανέβαζε πέμπτο. Πράγμα που έγινε. Μάλιστα λίγο αργότερα, ο 4ος Tom Blomqvist έκανε ένα λάθος που του κόστισε μία θέση από τον Di Resta και άμεσα, έκανε στην άκρη για να τον περάσει και ο Wittmann, θέλοντας να μη δυσκολέψει στο ελάχιστο τον teammate του.
Έτσι, με 11 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Mortara είχε την πρωτοπορία, με τους Vietoris και Di Resta στις θέσεις βάθρου και τον Wittmann τέταρτο – θέση που ήταν υπέρ-αρκετή για να του χαρίσει τον δεύτερο τίτλο του στο DTM. Και σε αυτή την… τελική ευθεία, είχε τρεις σωματοφύλακες, τους Maxime Martin, Timo Glock και Blomqvist να τον «προστατεύουν».
Απρόοπτα δεν υπήρξαν στη συνέχεια και έτσι ο Mortara έφτασε στην νίκη γοήτρου, την ώρα που οι πανηγυρισμοί στο στρατόπεδο της BMW είχαν αρχίσει…
Βέβαια πρέπει να σημειωθεί πως όσο πρεστίζ κι αν έχει ο τίτλος των οδηγών, η Audi πήρε τον τίτλο στους κατασκευαστές και η Audi Sport Team Abt Sportline εκείνο των ομάδων.
Αναλυτικά η κατάταξη του τελευταίου αγώνα του 2016:
Θέση | # | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά |
1 | 48 | Edoardo Mortara | Audi RS5 DTM | 1:02’52.131 | |
2 | 8 | Christian Vietoris | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:02’55.171 | 3.040 |
3 | 3 | Paul di Resta | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:02’56.425 | 4.294 |
4 | 11 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 1:02’57.161 | 5.030 |
5 | 16 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 1:02’58.234 | 6.103 |
6 | 36 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | 1:03’01.078 | 8.947 |
7 | 31 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 1:03’05.988 | 13.857 |
8 | 53 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 1:03’07.185 | 15.054 |
9 | 6 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:03’08.143 | 16.012 |
10 | 100 | Martin Tomczyk | BMW M4 DTM | 1:03’13.444 | 21.313 |
11 | 99 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 1:03’13.634 | 21.503 |
12 | 7 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 1:03’14.361 | 22.230 |
13 | 51 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 1:03’17.093 | 24.962 |
14 | 17 | Miguel Molina | Audi RS5 DTM | 1:03’18.110 | 25.979 |
15 | 2 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:03’20.068 | 27.937 |
16 | 22 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:03’21.429 | 29.298 |
17 | 72 | René Rast | Audi RS5 DTM | 1:03’28.661 | 36.530 |
18 | 10 | Timo Scheider | Audi RS5 DTM | 1:03’31.243 | 39.112 |
19 | 84 | Maximilian Götz | Mercedes-AMG C63 DTM | 1:03’48.103 | 55.972 |
Κοινοποιήστε: