Εκεί μέσα στον προσεχή Νοέμβριο αναμένεται και στη χώρα μας η επόμενη και ολοκαίνουργια γενιά του δημοφιλούς σουπερμίνι της Citroen, του C3.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
Η εταιρία φυσιολογικά στηρίζει πολλά επάνω του, εάν αναλογιστεί κανείς πόσο πούλησε το προηγούμενο μοντέλο, ακόμη και στο τέλος της επιτυχημένης καριέρας του.
Η εγχώρια Citroen σκέφτηκε ένα πολύ έξυπνο τρόπο να προβάλλει το νέο προιόν που σε λίγο θα βρίσκεται στη χώρα μας. Εκτός των άλλων, να ενημερώσει το κοινό πόσο κοντά στο Cactus θα βρίσκεται το νέο C3.
Έγραψε λοιπόν με νόημα στην ιστοσελίδα της, προκαλώντας τους πολυάριθμους χρήστες του διαδικτύου:
«Το Νέο Citroën C3 διατίθεται με ή χωρίς Airbump!
Πατήστε “Like” αν το προτιμάτε χωρίς Airbump ή “Τέλειο” με Airbump!»
Κοινοποιήστε: