Η αμερικάνικη εταιρεία βελτιώσεων Specialty Vehicle Engineering μας αποκαλύπτει το νέο της δημιούργημα, μία βελτιωμένη Chevrolet Camaro, με κωδικό YENKO/SC Stage II, η οποία κρύβει κάτω από το καπό ένα τεράστιο ιπποφορβείο.
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Οι άνθρωποι του οίκου βελτιώσεων πήραν ως βάση την έκδοση της Camaro SS 1LE, στην οποία καταρχήν τοποθέτησαν ένα νέο body kit που περιλαμβάνει ανθρακονημάτινο καπό, ζάντες 20 ιντσών τοποθετημένες σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, καθώς και τα ανάλογα γραφικά. Στο εσωτερικό, αυτό που κυριαρχεί είναι τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα ιδιαίτερης σχεδίασης πατάκια.
Αυτό όμως που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται κάτω από το καπό και πιο συγκεκριμένα οι αλλαγές που έχει δεχθεί ο V8 κινητήρας LT1. Ξεκινώντας από την αύξηση της χωρητικότητας κυλίνδρων από τα 6,2 στα 6,8 λίτρα, οι τεχνικοί της Specialty Vehicle Engineering τοποθέτησαν υπερσυμπιεστή καυσίμων, ένα νέο στρόφαλο, κεφαλές CNC, αλουμινένια πιστόνια και ένα νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου.
Χάρη στα παραπάνω, ο κινητήρας αποδίδει τώρα 1.015 ίππους και ροπή 120,8 kgm, τιμές σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση Camaro SS που αποδίδει 461 ίππους και 62,8 kgm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ανάρτηση αγωνιστικών προδιαγραφών, αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης και φρένα της Brembo. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 25 μοντέλα, τα οποία θα διατίθενται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο.
Κοινοποιήστε: