Στη Citroen έχουν να το λένε πως δούλεψαν σκληρά και το αποτέλεσμα αναμφίβολα τους δικαιώνει πέρα ως πέρα. Το νέο C3 δεν είναι απλώς το καλύτερο «μικρό» στην ιστορία της εταιρίας, αλλά πολύ περισσότερο, το αυτοκίνητο που «θολώνει» τις κατηγορίες.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Όσο και να μην επιδιώκω να αναφερθώ στην ούτως ή άλλως υποκειμενική άποψη για την ξεχωριστή εξωτερική εικόνα, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω πως το μάτι κολλά για αρκετή ώρα στις καμπύλες του νέου μικρού της Citroen, στα έξυπνα air bumps, στα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία ναι, είναι μακράν ότι πιο εκκεντρικό έχεις δει στην πιάτσα τελευταία…
Από την άλλη, όταν έχεις ως στέρεα βάση το διαμορφωμένο πάτωμα του μεγαλύτερου Cactus, δεν έχεις να ζητήσεις τίποτα παραπάνω σε χώρους, ασφαλή συμπεριφορά, χωρίς τις ενοχλητικές νευρικότητες, στις οποίες αναπόφευκτα θα υπέκυπτε ένα μικρό αυτοκίνητο, αλλά συνολικά και αύρα από μεγαλύτερα (εννοείται και ακριβότερα) Citroen. Στην πράξη, όχι στη θεωρία. Αισθάνεσαι τελικά όμορφα μέσα σε αυτό το γοητευτικό γαλλικό αυτοκίνητο.
Μετά ξεκινάς περίεργος να δεις πως πάει στο δρόμο, τι αίσθηση σου αφήνει, για να εισπράττεις σχεδόν μεμιάς, μόνιμα αυτή την απόκοσμη ήσυχη κύλιση, χωρίς τους θορύβους και την έλλειψη αυτοπεποίθησης ενός μικρού, κοινώς πρωτόγνωρη σε ποιοτικά χαρακτηριστικά, για αυτοκίνητο του segment Β.
Είναι άραγε να μην αναφωνείς με το στόμα ανοιχτό, γνωρίζοντας ήδη την απάντηση, τι παραπάνω θα σου δώσει το μεγαλύτερο – εκάστοτε – Cactus; Λίρα εκατό λοιπόν το νέο Citroen C3, απέδειξε περίτρανα πως τα κάστρα πέφτουν με τον καιρό, οι διαχωρισμοί σε διαστάσεις, έμβλημα και οικονομικά μεγέθη, δεν λένε πια την αλήθεια. Αναζητώ ακόμη, προφανώς μάταια, κάτι που δεν μου άρεσε! Εύγε…
Κοινοποιήστε: