Οι Βαυαροί με την φόρα που έχουν πάρει δύσκολα φαίνεται να σταματούν. Επιθυμούν να φτιάξουν μια τεράστια γκάμα για όλα τα βαλάντια κυριολεκτικά, από την βάση μέχρι την κορυφή της πυραμίδας.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη
Οι τελευταίες πληροφορίες από το Μόναχο αναφέρουν ευθαρσώς πως όχι μόνο θα αναβιώσουν με τον καλύτερο τρόπο την κορυφαία σειρά 8, αλλά πολύ περισσότερο θα προχωρήσουν ένα ακόμη βήμα, στην κατασκευή της Μ8. Για όσους το αντέχουν δηλαδή…
Τι θα υιοθετεί αυτό το «τέρας» σε τροχούς; Τι άλλο από έναν νέο 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα με ισχύ 600 ίππους. Τόσο απλά. Για τον λόγο πως η νέα μπέμπα (ο Θεός να την κάνει…) θα είναι πανίσχυρη, οι τεχνικοί πρόκειται να την προικίσουν με τετρακίνηση, ώστε όλοι να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Είτε αυτοί που ταξιδεύουν στη ραστώνη, είτε εκείνοι που αρέσκονται να απενεργοποιούν τα ηλεκτρονικά και να κάνουν κυριολεκτικά τα δικά τους. Σε επίπεδο επιδόσεων τώρα, τα πρώτα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 3,8 δεύτερα και η τελική θα προσεγγίζει τα 300 km/h. Είπατε τίποτα, δεν άκουσα…
Η πολυπόθητη Μ8, όπως φυσικά και η «απλή» 8άρα, πρόκειται να πατά στο ευέλικτο από πλευράς διαμόρφωσης πάτωμα που χρησιμοποιεί και η σειρά 7, ενώ θεωρείται δεδομένο πως για να κρατηθεί το απόβαρο σε λογικά πλαίσια, θα επιστρατευθούν τα καλύτερα υλικά, όπως είναι το αλουμίνιο, το μαγνήσιο, αλλά και τα ανθρακονήματα.
Μην την περιμένετε πριν από τα μέσα του 2019, ενώ το μεγάλο στοίχημα έγκειται, στο αν θα αντικαταστήσει τη σειρά 6 που γνωρίζουμε σήμερα, ή θα την πλαισιώσει από πάνω. Είδωμεν…
Κοινοποιήστε: