Όταν έχεις στην κατοχή σου το ΤΤ δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά για να ξεχωρίσεις. Ωστόσο, μπαίνεις αναμφισβήτητα στο τρυπάκι του ποια έκδοση οδηγείς σε σχέση με τις κορυφαίες της σειράς.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
Κάπως έτσι γεννήθηκε το ενδιαφέρον για την εφετζίδικη έκδοση S line με τη σταθερή αεροτομή στην ουρά, τη χαμηλότερη ανάρτηση κατά 10 χιλιοστά.
Αισθητικά, τα βαμμένα πλαστικά μέρη του προφυλακτήρα, του διαχύτη και των καλυμμάτων στους πλαϊνούς καθρέπτες, έχουν κάτι από το ονειρεμένο R8.
Στην καμπίνα κυριαρχεί η στάνταρ οθόνη 12,3 ιντσών καθώς και τα λογότυπα S line competition, στα δερμάτινα καθίσματα Alcantara. Το δέρμα εναλλάσσεται με το αλουμίνιο και το αποτέλεσμα μόνο εντυπωσιακό μπορεί να χαρακτηριστεί.
Καλά τα φρου φρου και τα αρώματα, αλλά όλα τα λεφτά αποτελεί ο δίλιτρος TFSI βενζίνης με ισχύ 230 ίππους που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο S tronic διπλού συμπλέκτη. Η S line Competition θα κοσμεί τόσο την προσθιοκίνητη όσο και την τετρακίνητη έκδοση, ενώ πρόκειται να είναι διαθέσιμη από τον Νοέμβριο.
Κοινοποιήστε: