Πριν από μερικές ημέρες, γράφτηκαν κάποιες φήμες σχετικά με την αποχώρηση της Audi από το WEC την επόμενη σεζόν. Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, 59 βαθμούς πίσω από την Porsche, με 2 αγώνες να μένουν για τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος. Το θέμα, όμως, δεν είναι η απόδοση στην πίστα, αλλά τα χρήματα.
Φαίνεται πως το Dieselgate έχει επηρεάσει την Audi, γι’ αυτό και η αποχώρηση από το WEC είναι μία λύση για εξοικονόμηση χρημάτων. Τα πράγματα, όμως, δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Ο Wolfgang Ullrich, επί κεφαλής της Audi Motorsport, σπεύδει να δηλώσει πως δεν έχει γίνει ακόμα η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, έτσι τίποτε δε θεωρείται δεδομένο, τονίζοντας ότι οι φήμες έχουν διαψευστεί στο παρελθόν.
Έχουμε δει τόσες πολλές φήμες στον Τύπο τα τελευταία χρόνια, και το καλό είναι ότι τις περισσότερες φορές δεν επαληθεύονται. Έτσι, είμαι αισιόδοξος ότι κοιτάζοντας προς το μέλλον. Οργανώνουμε το πρόγραμμά μας με τον συνηθισμένο τρόπο, δηλαδή το φθινόπωρο κάθε χρόνου. Η συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου που συνήθως ορίζεται το πρόγραμμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν έχει γίνει ακόμα, συνεπώς τίποτα δεν έχει αποφασιστεί.
Η Audi χρησιμοποιεί κινητήρες πετρελαίου έναντι βενζινοκινητήρων της Porsche, με τον Ullrich να εξηγεί ότι αυτό συμβάλλει στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα, που είναι και το ζητούμενο στους αγώνες αντοχής.
Υπάρχει πολλή πολιτική πίσω από αυτό και δε θα πρέπει να τρελαινόμαστε πολύ με αυτό τώρα. Πιστεύουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου εξακολουθούν να είναι ένα από τα πιο αποδοτικά είδη κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μπορούν να είναι πολύ καθαροί, απλώς είναι ένα θέμα δουλειάς και το αναπτύσσουμε αυτό. Όσο η αποδοτικότητα είναι ένας παράγοντας, πιστεύουμε ότι το πετρέλαιο στους αγώνες είναι μια καλή λύση.
Κοινοποιήστε: