Ο αντίκτυπος της αλλαγής απορρήτου της Apple τον περασμένο Απρίλιο αρχίζει να εμφανίζεται στους… ισολογισμούς άλλων εταιρειών και δείχνει την τεράστια δύναμη που ασκεί η Apple σε άλλους τεχνολογικούς κολοσσούς που δεν έχουν “άμεση” πρόσβαση στους καταναλωτές ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών. Όλα ξεκίνησαν τον Απρίλιο όταν η Apple του Τιμ Κουκ αποφάσισε να αναλάβει ρόλο…
The post Apple – Το «εργαλείο» που … ψαλίδισε τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Apple – Το «εργαλείο» που … ψαλίδισε τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook
Κοινοποιήστε: