Η Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα νέο ηλεκτρικό όχημα στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη του μήνα, με σκοπό να το περάσει στην παραγωγή το 2019. Ένα χρόνο μετά το σκάνδαλο με τους ρύπους, η εταιρεία θέλει να αλλάξει πλήρως την εικόνα της και αυτό το όχημα θα την βοηθήσει να γίνει ένας πιο “πράσινος” κατασκευαστής.
Το νέο αυτοκίνητο θα βασίζεται στην νέα πλατφόρμα MEB που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα που χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων- λιθίου. Όταν το αυτοκίνητο θα περάσει στην παραγωγή, θα πωλείται με πολλαπλά πακέτα μπαταριών, κατά τα πρότυπα της Tesla, με αυτονομία που θα ξεκινάει από τα 400 χιλιόμετρα μέχρι τα 600 χιλιόμετρα για την κορυφαία έκδοση.
Σε μια παρουσίαση μέσα στα γραφεία της εταιρείας, παρουσιάστηκε μια φωτογραφία από το πρωτότυπο που θα δείξει στο Παρίσι, καλυμμένο κάτω από ένα σεντόνι, δίπλα σε έναν σκαραβαίο και ένα Golf πρώτης γενιάς δείχνοντας πόσο σημαντικό μοντέλο είναι για την εταιρεία. Από την ίδια εκδήλωση κυκλοφόρησε και μια δεύτερη φωτογραφία που δείχνει την ηλεκτρική αυτονομία του νέου VW σε σύγκριση με τα μοντέλα της Tesla. Οι μπαταρίες με την ελάχιστη αυτονομία των 400 χιλιομέτρων αναμένεται να τις δούμε στα μίνι και στα μικρά αυτοκίνητα της εταιρείας, ενώ οι μπαταρίες με την μεγαλύτερη αυτονομία των 600 χιλιομέτρων θα είναι διαθέσιμες για τα μεγαλύτερα μοντέλα της και ίσως την δούμε και στο ηλεκτρικό SUV που ετοιμάζει.
Η VW μέχρι το 2019 που θα περάσει στην παραγωγή το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλει να καταφέρει να μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής και κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που είναι σήμερα. Οι μειώσεις αυτές θα φέρουν οφέλη στους καταναλωτές, αφού θα μπορούν να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε πιο προσιτές τιμές, οι οποίες θα κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με τα συμβατικά βενζινοκίνητα ή ντίζελ αυτοκίνητα.
Κοινοποιήστε: