25 June, 2019
Home / Γυναικα  / 6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά

6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά

kopela me swsibio

Υπάρχουν κάποια σημεία στο γυναικείο σώμα που όχι μόνο συγκεντρώνουν λίπος αλλά θεωρούνται και τα πιο δύσκολα σημεία για να γυμναστούν. Τέτοια σημεία είναι στο εσωτερικό των μηρών και γύρω από την κοιλιά. Αν και υπάρχουν ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά, θα πρέπει να δούμε τι προκαλεί τη συγκέντρωση λίπους στο σημείο αυτό.

Φαίνεται πως οι αιτίες δεν είναι μόνο η καθιστική ζωή και το junk food για τη συγκέντρωση λίπους σε αυτό το σημείο. Ακόμα και αδύνατες γυναίκες σχηματίζουν λίπος γύρω από την κοιλιά. Το στρες και η διαταραχή ορμονών είναι οι βασικές αιτίες που το προκαλούν σύμφωνα με έρευνες. Τα καλά νέα είναι πως με την γυμναστική και την ισορροπημένη δίαιτα όλα μπορούν να διορθωθούν!

Γυμναστική για να διώξεις το σωσίβιο!

Πλάγιες κάμψεις

side bends


Για να απαλλαγείς από τα «χερούλια της αγάπης»  ή αλλιώς το ενοχλητικό σωσίβιο, η πρώτη άσκηση που πρέπει να κάνεις είναι από όρθια θέση οι πλάγιες κάμψεις. Η άσκηση αυτή στοχεύει κατευθείαν την προβληματική περιοχή.

Toe touches

toe touches

Στην άσκηση αυτή ο σκοπός είναι να γυμνάσεις όλο τον κορμό. Βοηθάει πολύ για να αντιμετωπίσεις το λίπος γύρω από την κοιλιά. Ουσιαστικά ενώ είσαι ξαπλωμένη σηκώνεις πρώτα το δεξί πόδι και προσπαθείς να πιάσεις τα δάχτυλα με το αριστερό σου χέρι. Το ίδιο κάνεις για το άλλο πόδι. Για κάθε πλευρά 3 σετ από 8 ή 12 επαναλήψεις είναι αρκετά!

Κάθισμα με βάρη και περιστροφή

kathisma me baraki

Μία σύνθετη άσκηση είναι το κάθισμα με περιστροφή και βάρη αλλά θα γυμνάσει όλο το σώμα σου με έμφαση στο σωσίβιο! Με τα βάρη αφού κάνεις ένα βαθύ κάθισμα, γύρνα στην αρχική θέση. Στην συνέχεια γύρνα όλο το σώμα προς τα δεξιά σηκώνοντας το βαράκι. Κάνε το ίδιο προς τα αριστερά.

Δες επίσης 6 Αποτελεσματικές ασκήσεις για γλουτούς χωρίς βαράκια!

Άσκηση ποδήλατο με κοιλιακούς

askhsh gymnastikhs podhlato

Οι κοιλιακοί είναι μύες στην περιοχή της κοιλιάς. Το σωσίβιο δεν έχει μύες αλλά η εκγύμναση των κοιλιακών τραβάει λίπος και γύρω από την κοιλιά! Έτσι οι πλάγιοι κοιλιακοί σε συνδυασμό με την κίνηση των ποδιών εναλλάξ είναι μία τέλεια άσκηση.

Δες επίσης Ασκήσεις που καίνε το λίπος της κοιλιάς γρήγορα!

Άσκηση με γόνατα και αγκώνες

askhseis gymnastikhs gia to swsibio

Στην άσκηση που λυγίζουμε το σώμα μέχρι να ακουμπήσει ο αγκώνας στο αντίθετο γόνατο γυμνάζουμε πολλές μυϊκές ομάδες. Είναι όμως μία αποτελεσματική άσκηση για το λίπος γύρω από την κοιλιά!

Δες επίσης 7 Ασκήσεις για σφιχτά μπράτσα!

Push ups

push ups

Τα push ups είναι από τις ασκήσεις που ετοιμάζουν σώμα παραλίας. Είναι ιδανικά και για το σωσίβιο! Φρόντισε τα χέρια σου να είναι στο ύψος των ώμων για να κάνεις σωστά την άσκηση. Δες επίσης 9 Ασκήσεις για τέλεια οπίσθια!

Διατροφή για το σωσίβιο

trofes me fytikes ines

Κάποιες τροφές είναι ιδανικές για το σωσίβιο. Τέτοιες τροφές είναι όσες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες! Από την άλλη πλευρά το αλκοόλ, η ζάχαρη, το επεξεργασμένο αλεύρι και οι υδατάνθρακες διατηρούν και αυξάνουν το λίπος γύρω από την κοιλιά.

The post 6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά appeared first on ediva.gr.

Πηγή 6 Τέλειες ασκήσεις γυμναστικής για το λίπος γύρω από την κοιλιά