Με την εξατομίκευση να αποτελεί το κύριο συστατικό στην εμφάνιση του νέου Nissan Micra, 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook Live το ανακάλυψαν σε live μετάδοση, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός αυτοκινήτου με την συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το όλο εγχείρημα ήταν μια παγκόσμια πρωτιά, αποτελούμενο από τρεις απευθείας μεταδόσεις από το εργοστάσιο στο Flins της Γαλλίας, όπου και κατασκευάζεται το νέο Micra. Σύμφωνα με το σενάριο, οι φίλοι της Nissan “τέθηκαν” στη θέση του οδηγού και βοήθησαν στο να αποφασιστεί το εξωτερικό χρώμα, η εσωτερική επένδυση και άλλες επιλογές εξατομίκευσης του νέου μοντέλου.
Τις τρεις απευθείας μεταδόσεις παρακολούθησαν συνολικά πάνω από 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook από όλη την Ευρώπη. Συγκεντρώνοντας 15.000 ψήφους και πολλές αντιδράσεις , κατέληξαν μέσα από τις 125 επιλογές εξατομίκευσης του νέου μικρού της Nissan, στη δημιουργία του ιδανικού αυτοκινήτου τους : ένα Echo Grey Micra, με τα πακέτα εξωτερικής και εσωτερικής εξατομίκευσης Energy Orange.
Οι τηλεπαρουσιαστές Mike Brewer and Edd China, γνωστοί στην Ευρώπη από την παρουσίαση της δημοφιλούς αυτοκινητικής εκπομπής Wheeler Dealers, συμμετείχαν σε αυτές τις ζωντανές μεταδόσεις, επικοινωνώντας με τους θεατές ενόσω αυτοί ψήφιζαν.
Κοινοποιήστε: