Τρία βραβεία Red Dot για τη Honda, με την ιαπωνική εταιρεία να κατακτά μεταξύ άλλων και τον τίτλο του ”Best of the Best” για το Honda e.
Συνεχίζοντας το σερί επιτυχιών του, το Honda e, το κόμπακτ ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, βραβεύτηκε με το ‘Red Dot: Best of the Best 2020’. Η βράβευση αφορά την επαναστατική προϊοντική του σχεδίαση. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διάκριση στον διεθνούς φήμης θεσμό ‘Red Dot’. Το βραβείο απονέμεται στο καλύτερο προϊόν σε κάθε κατηγορία.
Το Honda e διακρίθηκε επίσης στην κατηγορία ‘Smart product’ μαζί με την CBR1000RR–R Fireblade SP. Το βραβείο αυτό έχει αποδέκτες υποψηφιότητες με ‘εξαιρετική σχεδίαση’. Μάλιστα η νέα επιτυχία υπογραμμίζει τη δέσμευση της Honda να δημιουργεί όμορφα προϊόντα, σχεδιασμένα χωρίς συμβιβασμούς.
Τα ετήσια βραβεία Red Dot αναγνωρίζουν την κορυφαία σχεδιαστική ποιότητα σε επίπεδο προϊόντος, brand και επικοινωνίας. Έχουν διεθνή χαρακτήρα. Μάλιστα η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων γίνεται στο Red Dot Design Museum στο Essen της Γερμανίας. Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από 40 ειδικούς από όλο τον κόσμο. Αυτοί δοκιμάζουν, αξιολογούν και αποφασίζουν για τους τελικούς νικητές.
Παράδειγμα σχεδίασης το Honda e
Μιλώντας για το Honda e, ο Makoto Iwaki, Executive Creative Director, σχολίασε. «Αυτά τα έγκριτα βραβεία φέρνουν στο προσκήνιο τους οραματικούς και ταλαντούχους σχεδιαστές της Honda. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα στη σχεδίαση ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, το Honda e αξίζει απόλυτα τη διάκριση ‘Best of the Best’.»
Το Honda e είναι η τελευταία άφιξη στη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων Honda. Από τα ιδιαίτερα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED και το κομψό κρυστάλλινο κάλυμμα της θύρας φόρτισης, μέχρι τις καθαρές γραμμές και τις λείες επιφάνειες που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση και την απουσία θορύβων, το Honda e επαναπροσδιορίζει την ταυτότητα ενός μικρού Honda. Ενός αυτοκινήτου, ιδανικού για μία νέα εποχή στην αστική μετακίνηση. Ένα στοιχείο το οποίο υπογραμμίζει αυτή την απαιτητική σχεδιαστική φιλοσοφία είναι το Side Camera Mirror System (SCMS). Αυτό αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες. Στοιχεία περαιτέρω διαφοροποίησης είναι τα μαύρα πάνελ με μοναδικά κοίλα προφίλ που αποτελούν στοιχεία ταυτότητας του Honda e.
Το σύγχρονο στυλ του Honda e έτυχε ευρείας αποδοχής. Μάλιστα αυτό έγινε από τη πρώτη κιόλας φορά που παρουσιάστηκε στο Urban EV στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017. Στη συνέχεια, το πρωτότυπο απέσπασε τον τίτλο ‘Best Concept Car’ στο διάσημο θεσμό Car Design Award. Το e Prototype concept που ακολούθησε, αποτέλεσε κεντρικό στοιχείο του εκθέματος ‘Honda experience – Casa Connessa Tortona’ στο Milan Design Week 2019. Ήταν η πρώτη φορά που η μάρκα είχε μία τόσο σημαντική παρουσία στο κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός με θέμα το ‘Design’. Προσέφερε μάλιστα στους επισκέπτες μία μοναδική εικόνα από τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Honda e Prototype.
Honda CBR1000RR-R Fireblade SP
Η CBR1000RR-R Fireblade SP είναι η πιο πρόσφατη μοτοσυκλέτα με το σήμα Fireblade. Το τελευταίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1992. Το μοντέλο ανέκαθεν αποτελούσε το σημείο αναφοράς στη συμπεριφορά σε δημόσιο δρόμο μιας super sport μοτοσυκλέτας στην κατηγορία του ενός λίτρου. Για το μοντέλο όμως του 2020 – το οποίο εξελίχθηκε με το σλόγκαν ‘Born to Race’ – ανάλογη βαρύτητα δόθηκε τόσο στην απόδοση στην πίστα, όσο και στον ριζοσπαστικά νέο σχεδιασμό.
Το μινιμαλιστικό εμπρός μέρος, το επιθετικό και γωνιώδες φέρινγκ σε συνδυασμό με τα διευρυμένα τμήματά του στο κάτω μέρος συμβάλουν στη δημιουργία του κορυφαίου στην κατηγορία συντελεστή οπισθέλκουσας 0.270. Τα αεροδυναμικά ‘winglets’, όπως αυτά χρησιμοποιούνται και στη μοτοσυκλέτα της Honda στους αγώνες του MotoGP, συνδυάζουν εντυπωσιακές γραμμές με ασυμβίβαστη λειτουργικότητα. Αυξάνουν σημαντικά την κάθετη δύναμη και τη σταθερότητα για τον απόλυτο έλεγχο του πιο δυνατού 4-κύλινδρου σε σειρά κινητήρα που έχει ποτέ κατασκευάσει η Honda.
H Fireblade σχεδιάστηκε σύμφωνα με μία καινοτόμο προσέγγιση. Μάλιστα στο πλαίσιο αυτής, οι ειδικοί του τμήματος Έρευνας & Εξέλιξης της Honda στη ψηφιακή προσομοίωση, οι δημιουργοί μοντέλων από πηλό και οι σχεδιαστές συνεργάστηκαν, ανατροφοδοτώντας συνεχώς ο ένας τον άλλο με δεδομένα. Αυτό έγινε ώστε να δημιουργήσουν το βέλτιστο αποτέλεσμα στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Η ομάδα αυτή αξιοποίησε επίσης πληροφορίες και στοιχεία από τους ειδικούς της Honda στον τομέα της αεροδυναμικής που εργάζονται στο αγωνιστικό της τμήμα.
‘‘Εξελίχθηκε για να κερδίζει σε αγώνες”
Ο Satoshi Kawawa, Γενικός Διευθυντής, Τομέα Σχεδίασης Μοτοσυκλετών, είπε χαρακτηριστικά. «Η CBR1000RR–R Fireblade SP εξελίχθηκε για να κερδίζει σε αγώνες . Αυτό ανεξαρτήτως κατηγορίας, από αγώνες συλλόγων μέχρι διεθνή πρωταθλήματα. Η σχεδίαση και το στυλ της είναι επηρεασμένα από αυτή τη φιλοσοφία. Το κάθε εξάρτημα και η παραμικρή λεπτομέρεια έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ταχύτητα, τις επιδόσεις και την αεροδυναμική απόδοση. Μας τιμά το γεγονός ότι απέσπασε ένα τέτοιο, υψηλού κύρους βραβείο.»
Η Honda στα Red Dot
Η Honda έχει γράψει ιστορία στην κατηγορία ‘Αυτοκίνητο’ των βραβείων Red Dot. Άλλες πρόσφατες επιτυχίες περιλαμβάνουν το Honda S2000 το 2001 και το Civic το 2006 για το ‘Red Dot: Best of the Best’ και το European Accord Tourer το 2008 και το Insight το 2009 για το ‘Red Dot’.
Με το μότο, ‘Αναζητώντας την καλή σχεδίαση και τη δημιουργικότητα’, ο θεσμός Red Dot Design Awards τιμά κορυφαία έργα και projects σχεδιαστών, creative agencies και εταιρειών από όλο τον κόσμο. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων γίνεται από μια έγκριτη Κριτική Επιτροπή. Αυτή την απαρτίζουν πάνω από 40 ειδικοί από όλο τον κόσμο. Η ετήσια διοργάνωση θεωρείται από τους πλέον αναγνωρισμένους θεσμούς βραβείων παγκοσμίως. Πρόκειται για μια διοργάνωση που τιμά τη Σχεδιαστική Αριστεία.
The post Τρία βραβεία Red Dot για τη Honda appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Τρία βραβεία Red Dot για τη Honda
Κοινοποιήστε: