Παλιές καλές εποχές αναμένεται να θυμίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2017, στο καλεντάρι του οποίου δεν θα βρίσκεται δυστυχώς το δικό μας Ακρόπολις. Με τρεις αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν, Sebastien Ogier και Volkswagen Motorsport βρίσκονται μία ανάσα από δύο ακόμη τίτλους, όμως η αποστολή τους το 2017 θα είναι εξαιρετικά δύσκολη.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Η Toyota επιστρέφει στο WRC και μαζί με την ανανεωμένη Citroen (που φέτος δεν συμμετείχε με εργοστασιακή ομάδα) και τη διψασμένη για νίκες Hyundai αποτελούν σοβαρούς διεκδικητές της κορυφής. Η δημοσιότητα που συγκεντρώνει το σαλόνι του Παρισιού οδήγησε αυτές τις τρεις εταιρείες να παρουσιάσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της επόμενης χρονιάς.
Μάλιστα η Toyota αποκάλυψε τα χρώματα του Yaris WRC, μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον τεχνολογικό κολοσσό Microsoft. Την παρουσίαση έκαναν ο Πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, Akio Toyoda, και ο επικεφαλής της ομάδας και θρύλος των ράλι, Tommi Makinen.
Το World Rally Car της Hyundai Motorsport για το 2017 βασίζεται στο τρίθυρο i20 και πληροί τις νέες προδιαγραφές του πρωταθλήματος που δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στην αεροδυναμική σχεδίαση, χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού αλλά και αυξημένη ισχύ από τους 1.6 turbo στους 380 ίππους! Ήδη τα πρωτότυπα αυτοκίνητα πραγματοποιούν δοκιμές από τον περασμένο Απρίλιο, ώστε το i20 WRC να είναι έτοιμο για το Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο. Δεν παρουσιάστηκαν πάντως τα οριστικά χρώματα του αγωνιστικού, κάτι που θα γίνει το Δεκέμβριο.
Η Citroen είναι από τις πιο πετυχημένες ομάδες στο WRC, καθώς μετρά 8 τίτλους κατασκευαστών και 96 νίκες! Το εντυπωσιακό πρωτότυπο C3 WRC, με το φουσκωμένο αεροδυναμικό πακέτο, μας δίνει μία γεύση για το πώς θα μοιάζει το αγωνιστικό του 2017. Το μήκος του φθάνει τα 4,15 m. και το πλάτος το 1,90 m, ενώ θα είναι πιο ελαφρύ από το απερχόμενο DS3 WRC.
Κοινοποιήστε: