Το Δεκέμβριο του 1972, στο πλαίσιο του προγράμματος Apollo, η NASA παρουσίασε το διαστημικό σκάφος που θα έκανε προσελήνωση στο φεγγάρι. Σαράντα-πέντε χρόνια μετά, η Audi γιορτάζει αυτή τη σημαντική στιγμή της ανθρωπότητας με το «Apollo 45», ένα διαφημιστικό ειδικά για την περίσταση.
Το νέο διαφημιστικό αποδίδει φόρο τιμής στο διάσημο TV spot για το quattro, από τη δεκαετία του ’90 και δίνει στους θεατές μια πρώτη γεύση από το «Mission to the Moon» με το Audi lunar Quattro (διαβάστε περισσότερα σχετικά, πατώντας εδώ). Το τελευταίο, είναι το ειδικά σχεδιασμένο για τη σελήνη όχημα της Audi, που είναι προγραμματισμένο να αρχίσει την αποστολή του το 2019.
Το νέο διαφημιστικό διαδραματίζεται στο έτος 2030. Δυο αστροναύτες που εξερευνούν την σεληνιακή επιφάνεια έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με κάποια σημαντικά ίχνη από το παρελθόν – το αποτύπωμα που άφησε ο Νιλ Άρμστρονγκ το 1969, ροδιές από το διαστημικό όχημα που «πάτησε» στη Σελήνη το 1972 με το Apollo 17 και τα ίχνη των ελαστικών από το Audi lunar quattro από το 2019.
Το φιλμ συνδυάζει στοιχεία από το εκείνο της δεκαετίας του ‘90, όπου ένας Εσκιμώος της Β. Αμερικής δίδασκε στο γιο του πώς να εντοπίζει τα ίχνη που αφήνουν διάφορα ζώα στο χιόνι και κατέληγε με τα ίχνη του ελαστικού ενός Audi quattro.
«Στέλνουμε το quattro στο φεγγάρι», δήλωσε ο Giovanni Perosino, Επικεφαλής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ της γερμανικής μάρκας. «Αυτή είναι μια ευκαιρία να επιδείξουμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας μας κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες. Αυτή ήταν και η ιδέα που μας ενέπνευσε να κάνουμε τη μικρού μήκους ταινία».
Η μάρκα με έδρα το Ίνγκολσταντ έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του Audi lunar quattro για μια πραγματική αποστολή στο φεγγάρι. Από το 2015, αναπτύσσει από κοινού το εκτός δρόμου ειδικό όχημα, με μια ομάδα επικεφαλής της οποίας είναι ο Robert Boehme, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας PTScientists. Πρόκειται για μία start-up με έδρα το Βερολίνο, η οποία τυγχάνει της υποστήριξης των ειδικών της Audi σε θέματα τεχνογνωσίας, ειδικά στους τομείς της τετρακίνησης (βλέπε quattro), της κατασκευής με ελαχιστοποίηση του βάρους, των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών κινητήριων συστημάτων και της βελτιστοποίησης του σχεδιασμού.
Δείτε τα δύο TV spots…
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8HBDIv-i1gc]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=rE8-hhI79ik]
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (Instagram.com/SeitanF1)
Κοινοποιήστε: