Η παρουσίαση του «φτιαγμένου» C-HR στην Έκθεση Αυτοκινήτου της SEMA φαίνεται ότι άνοιξε την όρεξη της Toyota, η οποία είναι πιθανόν να κυνηγήσει ακόμα και το ρεκόρ για προσθιοκίνητο μοντέλο στη φημισμένη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)
Το βελτιωμένο αυτό C-HR έχει φτιαχτεί σε συνεργασία της Toyota με την Dan Gardner Spec και διαθέτει για την κίνησή του έναν 2,4 λίτρων turbo 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 591 ίππων. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά ρυθμισμένο για να προσφέρει κορυφαία απόδοση και επιδόσεις.
Κατά την περίοδο της εξέλιξής του το C-HR έχει ήδη καταφέρει να επιτύχει στην πίστα Willow Springs ταχύτερο γύρο από supercars όπως τις McLaren 650S, Porsche 911 GT3 RS και το Nissan GT-R Nismo.
Πλέον όμως και μιλώντας στο βρετανικό Autocar, ο ιδιοκτήτης της Dan Gardner Spec δήλωσε ότι οι στόχοι που έχει για το αυτοκίνητο είναι μεγαλεπήβολοι, αφού είναι σίγουρος ότι στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ το εν λόγω C-HR μπορεί να επιτύχει νέο ρεκόρ όχι μόνο για crossover/SUV αυτοκίνητο, αλλά και μεταξύ όλων των προσθιοκίνητων μοντέλων της αγοράς.
Αυτή τη στιγμή το ρεκόρ για προσθιοκίνητο μοντέλο στο Ring το διαθέτει το Honda Civic Type R με χρόνο 7 λεπτά και 43,8 δευτερόλεπτα. Πλέον, με την υποστήριξη και της Toyota, η δημιουργία της Dan Gardner φαίνεται ότι έχει όλα τα φόντα για να κάνει το ρεκόρ, όποτε είμαστε εν αναμονή για να δούμε εάν θα το επιτύχει…
Κοινοποιήστε: