Η Techrules στην φετινή έκθεση της Γενεύης παρουσίασε τα AT96 και GT96 και πλέον η κινεζική εταιρία, έχοντας προσλάβει τον Giorgetto Giugiaro και τον γιο του, ετοιμάζεται να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του GT96, με την παρουσίασή του να γίνεται στην ίδια έκθεση του 2017.
Αρχικά η παραγωγή του GT96, που θα γίνεται κάπου στην Ευρώπη, θα περιορίζεται στις 25 μονάδες ετησίως. Αν και στην έκθεση της Γενεύης το 2017 θα δούμε το αυτοκίνητο στη τελική του μορφή, όπως θα βγει στη παραγωγή, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις σύντομα, αλλά στα μέσα του 2018 ή ακόμα και στις αρχές του 2019.
Το supercar της TechRules θα χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία, τη Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV). Το TREV είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία μικρό-τουρμπίνα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζει τις 20 kWh μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου που δίνουν ενέργεια στους έξι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.
Η γεννήτρια της τουρμπίνας θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος. Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.
Το κινέζικο supercar, ένα πρωτότυπο του οποίου έχει κάνει δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στη πίστα του Silverstone, θα έχει βάρος 1.380 κιλά στεγνό και η συνολική ισχύς του συστήματος θα φτάνει τους 1.030 ίππους και η ροπή θα αγγίζει τα 8.640 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Η TechRules μετά το GT96 θέλει να επικεντρωθεί στη κατασκευή πιο προσιτών αυτοκινήτων πόλης και στοχεύει σε μια πιο μαζική παραγωγή αυτοκινήτων.
Δελτίο Τύπου
TECHRULES TO UNVEIL PRODUCTION SUPERCAR DESIGN AT 2017 GENEVA MOTORSHOW
Beijing, 16 November 2016 – Techrules, the Beijing-based automotive research and development company, will present the final design of its first production car on 7 March 2017 at the 87th Geneva Motor Show.
The design of the Techrules GT96 supercar is being undertaken by world-renowned automotive designers Fabrizio and Giorgetto Giugiaro.
Matthew Jin, Chief Technical Officer of Techrules, said: “We have been working tirelessly with the Giugiaro team on the design of the GT96 for many months, and it will be a proud moment when we present the production design of China’s first supercar in Geneva in March. Our dream of seeing turbine-recharging electric vehicles on the roads is getting closer to reality.”
Fabrizio Giugiaro commented: “The Techrules GT96 is the flagbearer for a truly revolutionary electric vehicle technology, and we reflect this innovation in the production car’s design.
“Not only does the car feature unique and bold styling attributes to make an immediate impression, but it is also extremely versatile, enabling different configurations for road, track and race, for example. The design spearheads distinctive Techrules styling characteristics that will in the future be seen across a family of models,” said Fabrizio Giugiaro.
The GT96 promises blistering performance thanks to Techrules’ innovative, proprietary Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) powertrain. Engineering and production partner, L.M. Gianetti, will begin production of up to 25 units per year in late 2017 at its facility in Turin, Italy. Initial output will be a track variant, before a fully homologated road version as well as other cars in more conventional vehicle segments follow over the next few years with the TREV system configured for optimal efficiency.
Revolutionary technology
The TREV system is an all-new patent-protected series hybrid powertrain technology comprising a turbine-generator. TREV combines extensive experience of aviationand electric vehicle technologies with several proprietary technical innovations, delivering unprecedented levels of efficiency and performance, and ultra-low environmental impact.
The TREV range-extender system uses a micro-turbine to generate electricity, which powers the motors that drive the wheels. Excess electricity generated by the micro-turbine is stored in newly-developed batteries. This stored energy can also power the motors should further electricity be required. The high efficiency of the TREV range extender results in a requirement for fewer batteries, saving weight and space.
Κοινοποιήστε: