Τα μοντέλα των Jaguar και Land Rover παίρνουν άλλη μορφή στην περίπτωση που πέσουν στα χέρια του βελτιωτικού οίκου Arden. Δεν όμως μόνο η εικόνα αλλά και οι δυνατότητες που αποκτούν αυτά μετά τις στοχευμένες βελτιώσεις. Τελευταίο δείγμα γραφής του συγκεκριμένου οίκου αποτελεί το Range Rover Evoque.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Με το όνομα AR 11, το μικρότερο Range Rover υιοθετεί ένα πλήρες aero kit, αναβαθμισμένο κινητήρα, βελτιωμένο σύστημα εξάτμισης, νέους τροχούς και αναβαθμισμένο εσωτερικό. Το κιτ αμαξώματος περιλαμβάνει ένα νέο εμπρόσθιο σπόιλερ, παρεμβύσματα στον πίσω προφυλακτήρα και πλαϊνές ποδιές. Στο εσωτερικό, η Arden έχει τοποθετήσει στο μικρό πολυτελές SUV πεντάλ αλουμινίου και νέα επένδυση στο δάπεδο. Ο κινητήρας, αν και απροσδιόριστη ισχύ, έχει αναβαθμιστεί με επιπλέον 35 ίππους. (Το παράδειγμα που απεικονίζεται είναι ένα HSE Si4 με 2.0 λίτρων turbo κινητήρα με τέσσερις ονομαστικές προδιαγραφές – 240 ίπποι η στάνταρ ιπποδύναμη).
Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης κατασκευασμένες από ανοξείδωτο χάλυβα έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την αναπνοή αλλά και να ακούγεται καλύτερα το μοτέρ. Η ανάρτηση χαμήλωσε μερικά χιλιοστά ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος έχουν διάσταση 22 ίντσες. Παρόλο που παρουσιάστηκε ένα Evoque Convertible, τα εξαρτήματα ισχύουν εξίσου για τις εκδόσεις τριών και πέντε θυρών με τις ακανόνιστες οροφές τους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που είδαμε ότι ο Arden εφαρμόζει το ταλέντο του στο Evoque – αλλά μπορεί να είναι η τελευταία φορά πριν αυτό αντικατασταθεί. Η Land Rover σκέφτεται ήδη την αντικατάστασή του, ενώ ο όμιλος θα αντικαταστήσει επίσης και την XJ. Η επόμενη γενιά Evoque αναμένεται να δανειστεί πολλά στιλιστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, υιοθετώντας παράλληλα και τον εκσυγχρονισμένο εξοπλισμό του. Δεν αμφιβάλλουμε πως οι κατασκευαστές aftermarket όπως ο Arden θα είναι έτοιμοι να προσφέρουν τις δικές τους βελτιώσεις και σε αυτή την περίπτωση…
Κοινοποιήστε: