Σε μια πρωτότυπη εκδήλωση για τα ελληνικά δεδομένα, οι άνθρωποι της ΜΙΝΙ παρουσίασαν το νέο MINI Cooper Clubman.
Η ΜΙΝΙ πρεσβεύει το διαφορετικό και τις δυνατές συγκινήσεις στην οδήγηση, μέσω των μοντέλων της. Αυτό είχαν στο μυαλό τους οι άνθρωποι της εταιρείας στην Ελλάδα, καθώς παρουσίασαν το νέο MINI Cooper Clubman με έναν ξεχωριστό τρόπο. Διάλεξαν το All Senses Gastronomy, στη Γλυφάδα, όπου οι δυνατές γεύσεις συνδυάστηκαν με την διαφορετικότητα του μοντέλου της ΜΙΝΙ. Εκεί, ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του BMW Group Hellas, Κώστας Διαμαντής, ανέλυσε αρκετά στοιχεία γύρω από το νέο Cooper Clubman, ενώ ο επικεφαλής της μάρκας, Μάνος Δρακωτός, παρουσίασε τη νέα στρατηγική της εταιρείας.
Πρόσφατα, στην παρουσίαση του ΜΙΝΙ Clubman στο Βερολίνο, το BMW Group αποκάλυψε τη νέα προϊοντική στρατηγική και ταυτότητα μάρκας. Σχεδίαση, αυθεντικότητα, και μακροπρόθεσμη αξία συνθέτουν τη νέα εικόνα της μάρκας, που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά με λογότυπο νέας σχεδίασης, νέα γραμματοσειρά και νέα εικαστική φιλοσοφία. Η μάρκα θα διερευνήσει επίσης νέες μεθόδους επικοινωνίας της καμπάνιας λανσαρίσματος για το νέο MINI Clubman.
Ο Sebastian Mackensen, επικεφαλής της MINI, τόνισε: «Από το 1959 που δημιουργήθηκε, η μάρκα MINI συμβόλιζε πάντα τις ιδέες, την έμπνευση και το πάθος. Θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη ιστορία MINI γι’ αυτό και βελτιώσαμε την προϊοντική στρατηγική μας και ανανεώσαμε την οπτική ταυτότητα της μάρκας – ξεκινώντας με την καμπάνια του νέου MINI Clubman. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε περισσότερους ενθουσιώδεις φίλους της μάρκας».
Κοινοποιήστε: