Η Check Point Research (CPR), το τμήμα Threat Intelligence της Check Point® Software Technologies Ltd. δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report για το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Η έκθεση αναδεικνύει τις μάρκες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του τριμήνου.…
The post Το LinkedIn παραμένει το νούμερο ένα brand απομίμησης σε απόπειρες phishing με τη Microsoft να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο δεύτερο τρίμηνο appeared first on Fibernews.
Κοινοποιήστε: