Το Karma Revero σύμφωνα με τον επικεφαλή εσόδων της εταιρίας είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει να προσφέρεται την Ευρώπη τέλη του 2018. Τον επόμενο μηνά θα κάνει την επίσημη εμφάνιση του στις Η.Π.Α, αλλά θα χρειαστούν πάνω από 12 μήνες ώστε να επεκταθεί η εταιρία και να μπορέσει το Revero να προσφέρεται στην παγκόσμια αγορά.
Παρόλο που το Revero φαίνεται πανομοιότυπο με το Fisker Karma, υπόσχεται πολλές αναβαθμίσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Η πιο σημαντική από αυτές είναι η προσθήκη στην οροφή ηλιακών πάνελ που είναι δυο φορές πιο αποδοτικά σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.
Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παράγωγης, η ενεργεία που θα παράγεται από αυτά τα πάνελ θα φορτίζει της μπαταριές του αυτοκινήτου, από το να προσφέρει ενεργεία μόνο σε αξεσουάρ, όπως γίνεται στο Nissan Leaf.
Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της, στην Νότια Καλιφόρνια με ρυθμό 3.000 αυτοκίνητα ετησίως με την μητρική εταιρεία Wanxiang Group να ετοιμάζει εργοστάσιο στην Κίνα που θα μπορεί να κατασκευάζει 50.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Από αυτά, τα 39.000 θα είναι το μικρότερο και φθηνότερο Atlantic που θα γίνει η αιχμή του δόρατος σε πωλήσεις για την εταιρεία και τα υπόλοιπα 11.000 θα είναι Karma.
Στο εσωτερικό θα συναντάμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας το οποίο θα διαθέτει ένα απλό, διαισθητικό και όμορφο interface. Η Karma ήδη δέχεται παραγγελίες και τα αυτοκίνητα θα παραδοθούν προς τα τέλη της χρονιάς, με το νέο μοντέλο να ξεκινά πάνω από τις $100.000. Περισσότερες πληροφορίες για το Revero θα ανακοινωθούν στις 8 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία όπου και θα παρουσιαστεί επίσημα.
Κοινοποιήστε: