Τον καλύτερό τους εαυτό δίνουν οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστές με αφορμή τον τελικό του αμερικάνικου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. To Jeep Wrangler του 2019 είδαμε να διαφημίζεται στο Super Bowl λίγες μέρες νωρίτερα. Και το όνομα αυτού… Anti-Manifesto.
ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)
Ένα νέο Wrangler κινηματογραφήθηκε και το βλέπουμε να οδηγείται μέσα σε μία τεχνητή λίμνη με έναν καταρράκτη, για να αποδείξει ότι είναι το κατάλληλο SUV για off-road διαδρομές.
Το 4χ4 διασχίζει ένα ποτάμι και να σκαρφαλώνει στα βράχια χωρίς να δυσκολεύεται καθόλου. Μία διαφήμιση χωρίς ψηφιακά εφέ, αλλά με πολύ καλό μοντάζ και μουσική αποτελεί μία διαφήμιση που σε κερδίζει.
Βέβαια, υπήρξε και η άλλη πλευρά, αυτή των οπαδών της υπαίθρου, οι οποίοι απολαμβάνουν το ψάρεμα και τη φύση και θεωρούν ότι διαταράσσονται τα μέρη, όπου τα ψάρια και τα αμφίβια ζουν και φυλάσσουν τα αυγά, και προφανώς, υπάρχει περίπτωση να σκοτώσουν μικρά ψάρια, όταν αυτοκίνητα όπως αυτά το Jeep οδηγούν μέσα σε αυτά.
Ένας από αυτούς είναι ο Wood, πρώην ιδιοκτήτης ενός Jeep CJ7, ο οποίος έγραψε μια επιστολή προς τον CEO της FCA, Sergio Marchionne, για να του πει ότι η Jeep υιοθέτησε κάποιες κακές συμβουλές μάρκετινγκ.
Δείτε εικόνες και τη διαφήμιση στο παρακάτω βίντεο…
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=CYiqk6J2uuo]
Κοινοποιήστε: