Μπορεί η ειδική ρύθμιση «drift mode» να γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής μιας και τη συναντάμε όλο και σε περισσότερα μοντέλα αλλά τη συγκεκριμένη φιλοσοφία δεν την υιοθετούν όλοι οι κατασκευαστές.
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis, ps@newsauto.gr)
Όπως για παράδειγμα η Audi. Μπορεί η Ford να έχει τέτοια επιλογή στο Focus RS, η Mercedes στην AMG E63 S και η BMW στην επόμενη M5, όπως η μάρκα από το Ίνγκολσταντ ξεκαθαρίζει πως δεν θα ακολουθήσει τη… μόδα.
Ήταν ξεκάθαρες οι δηλώσεις του επικεφαλής εξέλιξης της Audi Sport, Stephan Reil, στο motoring: «Δεν θα βάλουμε ‘drift mode’ στα μοντέλα μας. Ούτε στο R8, ούτε στο RS3, ούτε στο RS6, ούτε στο RS4. Δεν μου αρέσει. Δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης αυτού του συστήματος. Για ποιο λόγο να καταστρέφει κάποιος τα πίσω ελαστικά του. Δεν είναι γρήγορος τρόπος οδήγησης. Είναι πολύ πιο γρήγορη η δική μας επιλογή και πέραν αυτού, το drifting δεν ταιριάζει στην αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων μας».
Αν το περιμένατε λοιπόν, μάλλον θα μείνετε με την όρεξη. Τουλάχιστον όσο αποφασίζει ο Reil.
Κοινοποιήστε: