Η Κίνα, η οποία είναι ήδη η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο , παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο φορτηγό πλοίο στον κόσμο . Κατασκευάστηκε από την Guangzhou Shipyard International Company Ltd. ,έχει μήκος 70,5 μέτρα (230 πόδια)
και είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες λιθίου 2400 kWh, επιτρέποντας του να μεταφέρει 2200 τόνους φορτίου σε απόσταση άνω των 80 χιλιομέτρων (50 μίλια) μσε μέγιστη ταχύτητα 12,8 χιλιομέτρων (8 μιλίων) ανά ώρα. Μετά από κάθε ταξίδι, το πλοίο πρέπει να φορτιστεί για δύο ώρες. Ωστόσο, δύο ώρες είναι ο χρόνος που χρειάζεται εκφόρτωση. “Το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας είναι μικρότερο από το παραδοσιακό καύσιμο (Fuel) των πλοίων. Το κύριο κόστος του νέου ενεργειακού φορτηγού πλοίου εξαρτάται από το πόσες μπαταρίες λιθίου είναι εξοπλισμένο.
Τα φορτηγά πλοία είναι από τους σημαντικότερους συντελεστές των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον τομέα των μεταφορών. Ταυτόχρονα, επειδή η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνότερη από άλλα καύσιμα, θα βοηθήσει επίσης να μειωθούν οι τιμές όλων των αγαθών που πρέπει να μεταφερθούν.
Το σκάφος, το οποίο έχει σχεδιαστεί για την εσωτερική ναυσιπλοΐα, θα πραγματοποιήσει πιλοτικό θαλάσσιο ταξίδι τον επόμενο μήνα και θα τεθεί σε εμπορική χρήση στις αρχές του επόμενου έτους. Θα ταξιδέψει σε μια σταθερή διαδρομή σε μια από τις κύριες οδούς της νότιας Κίνας – τον ποταμό Pearl – και θα ….μεταφέρει άνθρακα σε έναν τοπικό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής. Πραγματική ειρωνεία , το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό φορτηγό πλοίο στον κόσμο να χρησιμοποιείται για τη μεταφορά άνθρακα. Και, παρά το γεγονός ότι παράγει μηδενικές εκπομπές ρύπων, εξακολουθεί, κατά κάποιο τρόπο, να συμβάλλει στη δημιουργία και τη διάδοση των εκπομπών αερίων που έχουν οδηγήσει στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Εκτός από την Κίνα μία νορβηγική εταιρεία, η Yara International, ανακοίνωσε ότι ανέπτυσει ένα αυτόνομο, με μπαταρία, πλοίο, το οποίο θα είναι πλήρως αυτόνομο το 2020 .
Κοινοποιήστε: