Το νέο Audi A3 Sportback στο Σάο Μιγκέλ, με το μοντέλο της γερμανικής εταιρείας να υποβάλλεται σε μια πολύ ειδική δοκιμασία.
Μάλιστα αυτό θα συμβεί πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, με τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου να βιώνουν το υψηλότερο επίπεδο δυναμικής οδήγησης μέσα από προκλητικές διαδρομές.
Καθαρή συγκίνηση
Σε ένα μέρος όπου τα ηφαίστεια δημιούργησαν κάποτε μια ολόκληρη αλυσίδα νησιών, η Audi αποδεικνύει τον πυρήνα του DNA της. Η τέταρτη γενιά του A3 θα παρουσιαστεί στην πιο συγκινητική της μορφή, στο παρθένο τοπίο του Σάο Μιγκέλ. Μάλιστα εκεί πραγματοποιείται και το εντυπωσιακό Rallye των Αζορών. Η κίνηση των τροχών στο συμπαγές μοντέλο είναι το τελευταίο στάδιο της εξέλιξης μιας επιτυχημένης τεχνολογίας. Μάλιστα ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων, αποτελεί τον πυρήνα αυτής.
Η κίνηση των τροχών κατανέμει τη ροπή με πλήρη μεταβλητότητα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Κατά την κανονική λειτουργία οδήγησης, η πλειοψηφία της ισχύος του κινητήρα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Κατά την απενεργοποίηση ή όταν ο εμπρόσθιος άξονας έχει ελάχιστη πρόσφυση, ο συμπλέκτης εκτρέπει την ροπή σε ταχύτητα. Στην περίπτωση αυτή ενεργοποιείται μια ηλεκτρική αντλία, η οποία εφαρμόζει έως και 44 bar υδραυλικής πίεσης στις πλάκες του συμπλέκτη. Όσο περισσότερο πιέζονται οι πλάκες από αυτήν την αντλία, τόσο μεγαλύτερη ροπή μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Ο συμπλέκτης μπορεί να μεταδώσει ήδη μέρος της ροπής στρέψης στον οπίσθιο άξονα όταν ο οδηγός γυρίζει το τιμόνι με το σπορ στυλ οδήγησης.
Προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης
Λόγω του σχεδιασμού τους, τα συμβατικά συστήματα διεύθυνσης απαιτούν πάντα συμβιβασμό μεταξύ αθλητισμού και άνεσης. Η ηλεκτρομηχανική προοδευτική οδήγηση στο νέο Audi A3 λύνει αυτό το θέμα. Η οδοντωτή ράβδος και ο οδοντωτός τροχός έχουν ειδικό σχήμα. Αποτέλεσμα αυτών είναι οι διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης. Όταν το τιμόνι στρέφεται σε μεγάλο βαθμό, είναι μικρότερο και το τιμόνι είναι πολύ άμεσο. Αυτό αυξάνει σημαντικά το επίπεδο άνεσης.
Σε δρόμους με καμπύλες, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης αυξάνει τη δυναμική οδήγηση. Επιτρέπει έτσι στο A3 να προσφέρει ακόμα πιο σπορ στιλ οδήγησης. Το τιμόνι πρέπει να περιστραφεί μόλις 2,5 φορές για να φτάσει στο τέλος του τερματισμού, με τη σχέση τιμονιού στην κεντρική θέση να είναι 14,3:1.
Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι εξοπλισμένο με μια πολύ αποδοτική ηλεκτρομηχανική μονάδα, η οποία εξάγει ισχύ μόνο όταν χρειάζεται και συνεργάζεται στενά με διάφορα βοηθητικά συστήματα.
Επιλέξτε Audi drive
Το σύστημα επιλογής κίνησης Audi είναι η διασύνδεση μεταξύ των ρυθμιζόμενων συστημάτων ανάρτησης και κίνησης και του οδηγού. Μπορεί να αλλάξει ανάμεσα σε πέντε λειτουργίες – άνεση, αυτόματη, δυναμική, αποδοτική και ατομική – μέσω ενός φυσικού κουμπιού που βρίσκεται κοντά στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων. Εάν ο οδηγός επιλέξει τη ρύθμιση “ατομική”, μπορούν να καθοριστούν ελεύθερα οι προσωπικές προτιμήσεις τους σε μεγάλο βαθμό.
Σε κάθε μοντέλο A3, η επιλογή του οδηγού Audi μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της απόκρισης του γκαζιού και του υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, το σύστημα ενσωματώνει επίσης το S tronic, τον κινητήρα quattro και την ανάρτηση με έλεγχο αποσβεστήρα.
The post Το νέο Audi A3 Sportback στο Σάο Μιγκέλ appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Το νέο Audi A3 Sportback στο Σάο Μιγκέλ
Κοινοποιήστε: