Οι ισχυροί άνεμοι δεν πάτησαν φρένο στο πλάνο της Mercedes F1 να παρουσιάσει στο σιρκουί του Σίλβερστοουν το μονοθέσιο με το οποίο φιλοδοξεί να υπερασπιστεί τους παγκόσμιους τίτλους της: τη W08!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1, ps@newsauto.gr)
To νέο «ασημί βέλος» έκανε πρώτα τους παρθενικούς του γύρους στην πίστα του Νορθάμπτονσαϊρ κι έπειτα ακολούθησε η επίσημη παρουσιάσή του. Εναρμονισμένο με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θέλουν αυξημένο πλάτος, μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή, κάθετο πτερύγιο πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα αλλά και πίσω αεροτομή με κλίση, το νέο μονοθέσιο της γερμανικής εταιρείας διαφέρει αισθητά από τα τρία που έχουμε δει έως τώρα (Williams FW40, Renault RS.17, Force India VJM10).
Τόσο στο πρόσθιο ρύγχος όσο και στην περίπλοκη διάταξη των bargeboards, των πλαϊνών δηλαδή αεροδυναμικών βοηθημάτων που βρίσκονται μπροστά από τις εισαγωγές των ψυγείων. Η κάθετη πτέρυγα είναι πολύ μικρότερων διαστάσεων σε σχέση με όσα είδαμε έως τώρα.
Μία σημαντική είδηση που αφορά στους σταθερούς πια συσχετισμούς ανάμεσα στην F1 και την τεχνολογία των οχημάτων δρόμου, είναι πως σε αντίθεση με το περυσινό πλήρες όνομα που ήταν W07 Hybrid, αυτή τη φορά το νέο μονοθέσιο τιτλοφορείται W08 EQ Power+! Όπως ίσως θυμάστε οι πιστοί αναγνώστες του NewsAuto, EQ θα ονομάζεται η θυγατρική της Daimler υπό το σήμα της οποίας θα κυκλοφορούν όλα τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά μοντέλα της μάρκας. Εκεί βασίζεται και ο επιπλέον μπλε χρωματισμός που συναντάται στο νέο μονοθέσιο.
Ιδιαίτερος ήταν και ο τρόπος των αποκαλυπτηρίων, που έγιναν ταυτόχρονα μέσω του website της ομάδας αλλά και των social media, τόσο της Mercedes AMG Petronas όσο και του Lewis Hamilton που άλλωστε πάντα πρωτοπορεί σε αυτόν τον τομέα. Κι όχι μόνο αυτό αλλά και με κάμερες 360o επιτυγχάνοντας το «κάτι διαφορετικό».
Όπως είπαμε, προηγήθηκε δράση στην πίστα, τόσο με τον Lewis Hamilton όσο και τον νέο του teammate, Valtteri Bottas, να περνάνε πίσω από το τιμόνι. Ως ημέρα κινηματογράφησης, οι κανονισμοί ορίζουν πως η γερμανική ομάδα μπορούσε να καλύψει έως 100 km, με ειδικά demo ελαστικά της Pirelli.
«Οι νέοι κανονισμοί του 2017 είχαν στόχο να δημιουργήσουν τα ταχύτερα μονοθέσια F1 που έχουμε δει ποτέ, χάρη στην αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Θα είναι πιο θεαματικά αλλά και πιο απαιτητικά από τους οδηγούς. Το συναίσθημα που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στις τάξεις της ομάδας μας, είναι της ανυπομονησίας. Η δημιουργία ενός τόσο διαφορετικού μονοθεσίου προσέφερε άφθονα κίνητρα και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την κυριαρχία μας», είπε ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff. Ο Αυστριακός αλλά και ο Niki Lauda, ανανέωσαν πριν από μερικές ημέρες το συμβόλαιο συνεργασίας τους με τη γερμανική ομάδα. Διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ.
Περισσότερα σε λίγο…
Κοινοποιήστε: