Με τον κατακλυσμό των SUV, αλλά και των υποκατάστατων τους από κάτω, το έργο των μεγάλων οχημάτων ελεύθερου χρόνου μόνο εύκολο δεν είναι. Το Touareg για παράδειγμα, που ουσιαστικά ίδρυσε αυτή την κατηγορία, τώρα απαιτείται να ελιχθεί.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Οι σχεδιαστές της Volkswagen είναι δύσκολο να παντρέψουν την καινοτομία με την εταιρική ταυτότητα σε ένα ογκώδες αμάξωμα προσδιορισμένων διαστάσεων. Με άλλα λόγια το επόμενο Touareg δεν θα φέρει επανάσταση με την αισθητική του, ωστόσο, προσπαθεί έξυπνα να χωθεί σφήνα στη λίγκα των ισχυρών. Ευαγγέλιο του το πρωτότυπο T-Prime, ευχόμαστε η τελική του μορφή να μην διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με αυτό.
Στην πολυτελή και φιλόξενη καμπίνα, προτεραιότητα όπως ήταν φυσικό έχουν η τελειοθηρική ποιότητα κατασκευής, το άψογο φινίρισμα, αλλά και όλες οι τεχνολογίες συνδεσιμότητας της εταιρίας, βγαλμένες από το αύριο. Οι χώροι θα είναι «βασιλικοί» όπως αναμενόταν και η ηχομόνωση στα καλύτερά της.
Κάτω από το καπό του θα ζει ο 3λιτρος TFSI με ισχύ 333 PS αλλά και ο επίσης 3λιτρος TDI απόδοσης 272 PS. Θα υπάρχει και υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 375 PS με την ροπή παρακαλώ να ξεπερνά τα 70 kgm. Υπομονή για τις επίσημες ανακοινώσεις.
Κοινοποιήστε: