Πως τα φέρνει έτσι η τύχη και οι συγκυρίες, ώστε το Opel Adam να συνδέει σήμερα το όνομά του με την αναγέννηση της ιστορικής μάρκας Loryc με έδρα τη Μαγιόρκα, 90 και πλέον χρόνια από την ίδρυση της. Μάλιστα…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Πατέρας του νέου Loryc Electric Speedster είναι ο Karl-Heinz “Charly” Bosch, ο οποίος ανακατασκεύασε το Loryc ως ηλεκτρικό και το εφοδίασε με 24 εξαρτήματα του Opel Adam. Η εμπρός ανάρτηση, ο πίσω άξονας, τα δισκόφρενα και το χειρόφρενο του νέου Loryc, ενός προϊόντος χειροποίητης ποιότητας, προέρχονται από το επιτυχημένο μικρό της Opel.
«Η ασφάλεια και η αξιοπιστία ήταν κορυφαίες προτεραιότητες για εμένα. Γι’ αυτό στράφηκα πρώτα στην Opel όταν έψαχνα εξαρτήματα για το νέο Loryc» σχολιάζει ο Bosch, ο οποίος ήθελε να δώσει στο αυτοκίνητο μία vintage εμφάνιση συνδυασμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογία. Για να κρατήσει το βάρος και την κατανάλωση όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, ο Γερμανός απόδημος σκόπιμα ζήτησε εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στο Adam: «Τα ανάλαφρα εξαρτήματα είχαν δύο ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μπορούσαν να αυξήσουν την αυτονομία και να εξασφαλίσουν την κυκλοφορία του Loryc στους δρόμους του σήμερα».
Και αυτό επειδή για να πάρει Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, το ηλεκτρικό όχημα των 20 ίππων έπρεπε να ζυγίζει μόνο 449 kg χωρίς τη μπαταρία. «Η μεγαλύτερη πρόκληση στο project ήταν να γίνει ‘δίαιτα’ και στο παραμικρό γραμμάριο βάρους» θυμάται ο Bosch. Τελικά, το πρωτότυπο πέρασε άνετα και τα 120 τεστ και ο Bosch έφτιαξε το πρώτο του όχημα μαζικής παραγωγής.
Ο Bosch θέλει να κατακτήσει ένα τμήμα αυτής της αγοράς τα επόμενα χρόνια στη Μαγιόρκα. Σύντομα, τρία ακόμα Loryc θα κυκλοφορήσουν από το εργαστήριό του στη Σάντα Πόνκα, τα οποία θα προσφέρει για τουριστικές περιηγήσεις ή για πώληση. Ο Bosch δεν στοχεύει να φτάσει τις σημερινές πωλήσεις του Adam που αγγίζουν τις 215.000 μονάδες, αλλά εάν το θελήσει, με τη βοήθεια της Opel, θα γράψει τη δική του επιτυχημένη ιστορία.
Κοινοποιήστε: