Η Benelli μας ετοιμάζει μεγάλες και μικρές εκπλήξεις για τη χρονιά που ξεκίνησε.
Η Benelli είναι μια από τις εταιρείες που έκλεψαν την παράσταση τον περασμένο Νοέμβριο στην έκθεση EICMA παρουσιάζοντας μια σειρά από ολοκαίνουρια μοντέλα σε πολλές κατηγορίες. Ήταν σαφές ότι η Benelli θέλει τη νέα χρονιά να κάνει άνοιγμα προς τους νέους αναβάτες προσεγγίζοντας με φρέσκο lifestyle και ιταλική φινέτσα το κοινό των δύο τροχών.
Οι μοτοσικλέτες που θα κάνουν φέτος την εμφάνισή τους κινούνται κυρίως στις κατηγορίες 300-500 κ.εκ. με ανανεωμένες προτάσεις στα naked, τα supersport και τα dual purpose. Φυσικά, στη γκάμα της ιταλικής μάρκας θα συνεχίσει τη δυνατή της πορεία η οικογένεια των TRK με κορυφαίο το TRK 702X και η οικογένεια Leoncino με τη ναυαρχίδα 800 Trail να ξεχωρίζει.
Το newsmoto παρουσιάζει τα νέα μοντέλα της Benelli για το 2024 που θα δούμε και στην Ελλάδα.
Benelli BKX 300 S
Η προσπάθεια προσέλκυσης από τη Benelli του νεανικού κοινού το 2024 ξεκινά με το εντυπωσιακό BKX 300 S. Πρόκειται για ένα naked μοντέλο στο οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό προκειμένου να μη θυμίζει τίποτα από αυτά που έχουμε συνηθίσει. Η μάσκα στο εμπρός μέρος είναι το σημείο της μοτοσικλέτας που ξεχωρίζει με τους δύο προβολείς να πλαισιώνονται από δύο εντυπωσιακά DRL «φρύδια» και ένα μίνι αεροδυναμικό φτεράκι στο κάτω μέρος.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 292 κ.εκ. και αποδίδει 29,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 24,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Το σύνολο συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και σύγχρονο σύστημα ψεκασμού, ενώ καλύπτει τις ανάγκες ρύπων Euro5+. Οι αναρτήσεις είναι ποιοτικές και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. εμπρός και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω προσφέροντας δυναμικά στοιχεία οδήγησης και ευελιξίας στις μετακινήσεις. Το BKX 300 S αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2024 στην Ελλάδα.
Benelli BKX 300
Στην Benelli αρέσει να δημιουργεί «οικογένειες» μοντέλων όπως έχουμε δει με τα Leoncino και τα TRK. Το ίδιο συμβαίνει και στο νέο BKX αφού δίπλα στο naked 300 S θα δούμε το 2024 και ένα dual purpose μοντέλο. Το BKX 300 είναι μια on-off μοτοσικλέτα με έντονα στοιχεία rally και περιπέτειας. Σχεδιαστικά είναι σύγχρονο με πολλά φουτουριστικά στοιχεία όπως η μάσκα και τα πλευρικά φέρινγκ, ενώ η θέση οδήγησης είναι ψηλή δίνοντας πολλαπλές επιλογές μετακίνησης στον αναβάτη.
Ο κινητήρας είναι ίδιος με εκείνον του BKX 300 S απόδοσης 29,2 ίππων και προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Η προσέγγιση στις αναρτήσεις ωστόσο είναι διαφορετικές με το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ πίσω να έχουν αυξημένη διαδρομή στα 180 χιλ. Το σύστημα φρένων διαθέτει ABS, οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρων. Η πολύ ενδιαφέρουσα BKX 300 αναμένεται στην Ελλάδα στα μέσα του καλοκαιριού.
Benelli Tornado 300
Η δεύτερη σημαντικότερη «οικογένεια» μοντέλων που ετοίμασε η Benelli για το 2024 είναι η Tornado. Το όνομα Tornado αποτελεί έναν θρύλο για την ιταλική εταιρεία καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που θαύμασαν την Benelli από το φοβερό και τρομερό Tornado Tre της δεκαετίας του 2000. Βασισμένο πάνω σε αυτό το εξωτικό μοντέλο η εταιρεία αποφάσισε να φέρει στο προσκήνιο μια σειρά από supersport μοντέλα ξεκινώντας από τα 300 κ.εκ.
Το Tornado 300 είναι μια σπορ μοτοσικλέτα που θα παίξει το ρόλο του απόλυτου entry-level μοντέλου στην κατηγορία. Διαθέτει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 300 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 35 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 27 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6τάχυτο μηχανικό και ο ψεκασμός σύγχρονος για γραμμική λειτουργία. Το πλαίσιο είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με ποιοτικές αναρτήσεις και φρένα με δύο δίσκους 260 χιλ. εμπρός και 4πίστονες δαγκάνες. Η καινούρια supersport της Benelli αναμένεται πριν το καλοκαίρι.
Benelli Tornado 400
Το δεύτερο μοντέλο της οικογένειας των Tornado είναι μάλλον και το πιο όμορφο από όλα. Το Tornado 400 έχει έναν πολύ επιθετικό σχεδιασμό με ένα κάθετα τοποθετημένο προβολέα εμπρός και τριπλό χρωματισμό. Το σημείο αναφοράς είναι με διαφορά το μονόμπρατσο ψαλίδι το οποίο δε συναντάμε εύκολα σε μοτοσικλέτες αυτής της κατηγορίας και εκτός από εμφάνιση εξασφαλίζει στο μοντέλο και έναν premium χαρακτήρα.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 399 κ.εκ. και αποδίδει 47,6 ίππους και 38 Nm ροπής. Είναι μέσα στα όρια του διπλώματος οδήγησης A2, ενώ διαθέτει και μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης για καλύτερη συμπεριφορά του πίσω μέρους σε καταστάσεις έντονης επιβράδυνσης. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης πίσω.
Το Tornado 400 στον εξοπλισμένο του διαθέτει οθόνη TFT 5 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας Bluetooth και πλοήγηση, USB θύρα φόρτισης και σύστημα TPMS που παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών. Η νέα σπορ μοτοσικλέτα αναμένεται στην Ελλάδα την Άνοιξη.
Benelli Tornado 500
Το κορυφαίο Tornado της οικογένειας είναι το 500. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των super twins με έναν πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό και επιδόσεις που καλύπτουν τις ανάγκες νέων και έμπειρων αναβατών. Ο σχεδιασμός της διαφέρει από τις δύο μικρότερες Tornado έχοντας πιο έντονα DRL φώτα, αιχμηρή ουρά και ένα μεγάλο λογότυπο «T5» που ξεχωρίζει στα αεροδυναμικά πλαϊνά φέρινγκ.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 500 κ.εκ. με απόδοση 47,6 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 46 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Το σύνολο πλαίσιο/αναρτήσεις είναι πολύ ποιοτικό με ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλ. της Marzocchi και μονό αμορτισέρ διαδρομής 115 χιλ. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τα φρένα της Brembo με δίσκους 320 χιλ. εμπρός και ABS. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με TFT οθόνη 5,0 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας, TPMS σύστημα ενημέρωσης πίεσης ελαστικών, USB θύρα και φώτα LED. Η νέα Tornado 500 αναμένεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι.
Benelli ΤΝΤ 500
Στη λίστα με τα μοντέλα του 2024 για την Benelli δε θα μπορούσαμε να μη βάλουμε το Tornado Naked Twin 500, παρά το γεγονός ότι είναι αμφίβολο ακόμα αν θα έρθει στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα φουτουριστικό streetfighter με πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό ο οποίος κατά κάποιο τρόπο δείχνει και το σχεδιαστικό δρόμο που θέλει να ακολουθήσει η Benelli στο μέλλον. Το naked Twin ξεχωρίζει από τη μάσκα τύπου «terminator» με το διπλό προβολέα, το πολυγωνικό ρεζερβουάρ και τη μίνιμαλ ουρά που σίγουρα υπόσχονται επιδόσεις και διασκεδαστική οδήγηση.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 500 κ.εκ. με απόδοση 47,6 ίππων και 46 Nm ροπής. Έχει αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης σε σχέση τα υπόλοιπα 500άρια στην γκάμα και μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ έχει συμμορφωθεί με τους κανονισμούς ρύπων Euro5+. Δυνατό σημείο της μοτοσικλέτας είναι το πλαίσιο και οι αναρτήσεις με ένα θηριώδες πιρούνι 50 χιλ. της Marzocchi μπροστά να μοιράζει χαμόγελα και εμπιστοσύνη στον αναβάτη. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών αλουμινένιοι και τα φρένα πολύ ισχυρά με ακτινικές δάγκανες 4 εμβόλων. Το εκκεντρικό Tornado Naked Twin 500 δε γνωρίζουμε αν θα έρθει στην Ελλάδα το 2024.
Benelli Leoncino 250
Η σειρά Leoncino της Benelli για το 2024 περιλαμβάνει φυσικά και την έκδοση 250. Η οποία κλείνει το κενό ανάμεσα στο 125 και το 500 έχοντας την ιδανική ισχύ και μέγεθος για τους πιο ψαγμένους αναβάτες. Σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα διατηρεί τη φιλοσοφία των Leoncino με τη ρετρό αισθητική, έχοντας πιο νεανικούς χρωματισμούς.
Ο κινητήρας του Leoncino 250 είναι μονοκύλινδρος 250 κ.εκ. με απόδοση 25,8 ίππων και 21 Nm ροπής. Ο ποιοτικός ψεκασμός σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο προσφέρουν ομαλή και γραμμική απόδοση με οικονομία στο καύσιμο. Το στιβαρό πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα διαθέτουν 4πίστονη δαγκάνα εμπρός με δίσκο 280 χιλ. Η Leoncino 250 είναι ήδη διαθέσιμη προς πώληση σε τέσσερις χρωματισμούς.
Benelli RCX 185
Το σούπερ παπί της Benelli μπορεί να παρουσιάστηκε το 2023, ωστόσο το 2024 έρχεται με ακόμα πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά και χρωματικές αναβαθμίσεις και συνδυασμούς. Το RCX 185 σχεδιαστικά είναι πιο επιθετικό και συνάμα πιο εκλεπτυσμένο έχοντας πλέον περισσότερα μαύρα στοιχεία στο πιρούνι και τον κινητήρα. Είναι ένα μοντέρνο και σπορ underbone το οποίο ξεχωρίζει στην κατηγορία τόσο για την τεχνολογία του όσο και για το παρουσιαστικό του.
Ο κινητήρας του RCX 185 είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος 174 κ.εκ. με απόδοση 18 ίππων και 15,2 Nm ροπής. Για την άψογη λειτουργία του ευθύνεται οι προηγμένος ψεκασμός αλλά και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη που προσθέτει ακρίβεια και ανθεκτικότητα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω αντλώντας στοιχεία από τις μοτοσικλέτες, ενώ τα φρένα έχουν ABS και μεγάλους δίσκους τύπου μαργαρίτα. Με ισχυρές επιδόσεις, ποιοτικά περιφερειακά και βάρος 126 κιλών η κατηγορία των παπιών αποκτά άλλο νόημα. Το Benelli RCX 185 είναι διαθέσιμο.
Benelli TRK 702 X
Το 2023 στην γκάμα της Benelli κυριάρχησε το TRK 702, μια μοτοσικλέτα που η εταιρεία δεν προλάβαινε να πουλήσει σε Ευρώπη και Ελλάδα. Το 2024 σίγουρα θα είναι η χρονιά του TRK 702 και ιδιαίτερα της έκδοσης X η οποία υπόσχεται στιγμές ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης σε όλα τα τερέν. Το adventure μοντέλο είναι εξοπλισμένο με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 698 κ.εκ. που αποδίδει 70 ίππους και 70 Nm ροπής.
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα συνεργάζεται με ένα ποιοτικό πιρούνι 50 χιλ. της Marzocchi διαδρομής 140 χιλ. και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω με τους τροχούς να είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με ακτινωτές ζάντες (17 ιντσών χυτοί στο TRK 702). Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων φροντίζει για απροβλημάτιστα συνεχόμενα χιλιόμετρα στο ταξίδι, ενώ ο αναβάτης έχει στο πλευρό του ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού με USB θύρες φόρτισης και οθόνη TFT 5 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας. Το TRK 702 X είναι διαθέσιμο στο δίκτυο της Motoway.
Πηγή: newsauto.gr
Κοινοποιήστε: