Μετά από επτά χρόνια στην αγορά, μη καταφέρνοντας να κάνει τις πωλήσεις που ήθελε η FCA, το τελευταίο Chrysler 200 βγήκε χθες από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Sterling Heights στο Μίσιγκαν.
Ο θάνατος του Chrysler 200 ακολουθεί αυτή του Dodge Dart, με την FCA να βάζει τέλος στα δυο σεντάν της μοντέλα, στη προσπάθειά εξοικονόμησης του κόστους παραγωγής, μιας και όπως έχει δηλώσει κατά καιρούς, τα SUVs και τα pickups φέρνουν πλέον, αλλά και θα συνεχίζουν να φέρνουν περισσότερα χρήματα στα ταμεία της. Το εργοστάσιο του Sterling Heights θα αναβαθμιστεί έτσι ώστε να αναλάβει τη παραγωγή της επόμενης γενιάς του Ram 1500, αλλά και ενός μοντέλου της Jeep. Όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή του νέου 1500, η FCA θα προσθέσει 700 νέες θέσεις εργασίας (4.600 στο σύνολο) στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, στο οποίο θα επενδύσει συνολικά 1,48 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι πωλήσεις των μεσαίων μεγέθους σεντάν μειώνονται σταθερά από το 2012 στις Η.Π.Α και για φέτος αναμένεται να πουληθούν “μόλις” 2,2 εκατομμύρια, από τα 2,4 εκατομμύρια που ήταν ο στόχος. Από την άλλη, οι πωλήσεις των compact και subcompact SUV, έχουν αυξηθεί από τα περίπου 1,3 εκατ. αυτοκίνητα το 2010 στα 3,2 εκατ. αυτοκίνητα το 2015, και έτσι έγιναν τα best-seller μοντέλα της αγοράς.
Κοινοποιήστε: