Ουρές στη Θεσσαλονίκη για ένα κραγιόν, όμως η Κουμουνδούρου αντιτίθεται στο… ξενόφερτο φαινόμενο – Τι είναι η «Μαύρη Παρασκευή» που έχει τρελάνει τους καταναλωτές;
Ξεκίνησαν από σήμερα οι προσφορές των καταστημάτων – ακόμα και εταιρειών αυτοκινήτων -για την «Μαύρη Παρασκευή» και οι ουρές δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους.
Σκηνές που παλαιότερα βλέπαμε να εκτυλίσσονται στις ΗΠΑ όπου η «Μαύρη Παρασκευή» είναι μια παραδοσιακή μέρα μεγάλων προσφορών φαίνεται πως ζωντανεύουν και εδώ.
Οι εικόνες αυτές ωστόσο δεν δείχνουν να… συγκινούν τον ΣΥΡΙΖΑ. Μολονότι στην Κουμουνδούρου «πανηγύριζαν» μέχρι πρόσφατα για την επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα, στην Αθήνα, το Τμήμα Μικρομεσαίων του κυβερνώντος κόμματος «ξορκίζει» την Black Friday, ούτε λίγο ούτε πολύ, ως… αμερικανόφερτο έθιμο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για ζημιά στις μικρές επιχειρήσεις και χαρακτηρίζει «αμερικανιά» τον συγκεκριμένο θεσμό. «Η προσπάθεια επιβολής καταναλωτικών συνηθειών της πατρίδας της υπερκατανάλωσης, των ΗΠΑ, στον υπόλοιπο κόσμο, συνεχίζεται δυναμικά με στόχευση αυτήν τη φορά τους νεόπτωχους της παλιάς μεσαίας τάξης» σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Μικρομεσαίων του ΣΥΡΙΖΑ.
«Τώρα και στην Ελλάδα μια “αμερικανιά”, το Black Friday, που εξυπηρετεί μόνο τις πολυεθνικές αλυσίδες παραγωγής και εμπορίου, οι οποίες δημιουργούν μια ακόμη ευκαιρία να ξεπουλήσουν το μεγάλο τους στοκ, που μόνο αυτές έχουν την δυνατότητα να διατηρούν και με προφανή στόχο τη μεγαλύτερη συρρίκνωση των επιχειρηματικών δυνατοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων», παρατηρεί στην ανακοίνωσή του και προσθέτει: «Άλλωστε στην περίοδο της επταετούς ύφεσης και λιτότητας, οι πολυεθνικές αλυσίδες αποδεδειγμένα είναι οι μόνες που παρουσιάζουν άνοδο στον όγκο λιανικών πωλήσεων ενώ οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις διαρκώς συρρικνώνονται.
Στη Θεσσαλονίκη, πάντως, δεν πτοούνται… Σύμφωνα με το thessnews.gr, o λόγος για τις ουρές είναι η προσφορά που κάνει ένα κατάστημα στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας με είδη καλλυντικών, που κάνει δώρα και ειδικές προσφορές με την ευκαιρία τόσο της Black Friday, όσο και για την πρώτη μέρα λειτουργίας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες δίνει ένα δωρεάν κραγιόν στις πρώτες 250 πελάτισσες που θα μπουν μέσα και θα κάνουν οποιαδήποτε αγορά. Χαρακτηριστική είναι η σκηνή όπου δίνεται το έναυσμα για να μπουν μέσα οι πελάτισσες, που θύμισε Black Friday στην Αμερική.
Σύμφωνα με καταστηματάρχη της περιοχής, η ουρά έφτασε και μέχρι την Τσιμισκή, ωστόσο μειώθηκε στη συνέχεια αφού πολλές νεαρές γυναίκες που περίμεναν αποχώρησαν λόγω της μεγάλης αναμονής.
ΠΗΓΗ: PROTOTHEMA.GR
ΣΥΡΙΖΑ λίγες ημέρες μετά Ομπάμα: “Αμερικανιά η Black Friday”
Κοινοποιήστε: