Οι τηλεπικοινωνίες και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις ως ποσοστό του συνόλου των αναφορών και των καταγγελιών στον Συνήγορο του Καταναλωτή, σύμφωνα με την έκθεση για το 2019. Αποτέλεσαν το 37,2% των νέων καταγγελιών πέρυσι και ακολούθησαν τα καταναλωτικά αγαθά (24,1%), οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (13,6%) και η ενέργεια – ύδρευση (11,7%). Όπως επισημαίνεται […]
The post Συνήγορος του Καταναλωτή: Έκθεση-κόλαφος για εισπρακτικές, τηλεπικοινωνίες, ταχυδρομικές υπηρεσίες! appeared first on tromaktiko.
Το Διαβάσαμε Συνήγορος του Καταναλωτή: Έκθεση-κόλαφος για εισπρακτικές, τηλεπικοινωνίες, ταχυδρομικές υπηρεσίες!
Κοινοποιήστε: