Μετά την «προειδοποιητική βολή» που έριξε στο πλαίσιο των οκτώ ημερών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη, η Haas F1 εντυπωσίασε με την απόδοσή της και στο πλαίσιο του πρώτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
Οι Kevin Magnussen και Romain Grosjean μοιράστηκαν την τρίτη σειρά του grid και βρίσκονταν κοντά στο καλύτερο διπλό τερματισμό στην σύντομη ιστορία της αμερικανικής ομάδας (ήταν στις θέσεις 4 & 5, ώσπου προδόθηκαν αμφότεροι από τα αερόκλειδα στα pit stop.
Η απόδοση της VF-18 έφερε προβληματισμό στον άμεσο ανταγωνισμό, που έσπευσε να κάνει λόγο για εκμετάλλευση τεχνολογίας από τη Ferrari, από την οποία η Haas προμηθεύεται επίσημα υβριδικές μηχανές, κιβώτια ταχυτήτων και αναρτήσεις. Παράλληλα, η Scuderia παραχωρεί την αεροδυναμική της σήραγγα στη Dallara, που σχεδιάζει τα μονοθέσια της Haas.
«Δεν ξέρω πως το έκαναν. Ίσως ξέρουν μαγικά. Είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στη Formula 1. Δεν ξέρω πως κάποιος που είναι στο σπορ μόνο δύο χρόνια, χωρίς πόρους, να δημιουργήσει ένα τόσο γρήγορο μονοθέσιο. Μπορεί να συμβεί με μαγικά; Αν ναι, τα θέλω κι εγώ», στο βρετανικό Autosport ο επικεφαλής λειτουργιών της Force India, Otmar Szafnauer.
Ανάλογου ύφους ήταν και τα λόγια του επικεφαλής της McLaren, Zak Brown, που βάρεσε το καμπανάκι στην παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Όλοι γνωρίζουμε πως έχουμε πολύ στενή συμμαχία με τη Ferrari αλλά θέλουμε να σιγουρευτούμε πως η σχέση τους δεν είναι υπερβολικά στενή. Θα μπορούσε να υπάρχει επιρροή και σίγουρα κάποια από τα μέρη του μονοθεσίου της Haas μοιάζουν με εκείνα του περυσινού της Ferrari. Είναι κάτι το οποίο η FIA πρέπει να εξετάσει πιο προσεκτικά», είπε ο Βρετανός.
Κοινοποιήστε: