…και τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά αεροδρόμια…
Μετά την ανάληψη της διαχείρισης και της εκμετάλλευσης για χρονική περίοδο 40 χρόνων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη χώρα μας από τη γερμανική κρατική εταιρεία “Fraport Greece”, μέσω σύμβασης παραχώρησης που…
συνήψε με το δημόσιο και με τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, σειρά για ιδιωτικοποίηση παίρνουν και τα εναπομείναντα 23 περιφερειακά αεροδρόμια.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε απόφαση που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ με την οποία ανατίθεται η αρμοδιότητα αξιοποίησης τω 23 αεροδρομίων στη διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου.
«Είναι αναγκαία, αναφέρεται στην υπουργική απόφαση, για λόγους δημοσίου συμφέροντος που συνδέονται με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και την αύξηση του ΑΕΠ η διεύρυνση ανάπτυξης των 23 αεροδρομίων».
Στην πραγματικότητα με την υπουργική απόφαση ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση των εναπομεινάντων 23 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας είτε με σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτη επενδυτή είτε με την συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ)..
Και στην περίπτωση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων, όπως συνέβη και με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν στην πλειοδότρια γερμανική “Fraport” θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός καλώντας τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να καταβάλουν, στο τελευταίο στάδιο, δεσμευτικές προσφορές.
Το τίμημα που θα καταβληθεί από τον πλειοδότη επενδυτή (εταιρεία ή κοινοπραξία) θα εισπραχθεί από το Υπερταμείο με σκοπό το 50% από αυτό, όπως προβλέπει το καταστατικό του Υπερταμείου, να διατεθεί για τη αποπληρωμή μέρους του δημοσίου χρέους και το υπόλοιπο για επενδύσεις στη χώρα μας.
Τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια ,που σήμερα τελούν υπό την εποπτεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, είναι τα εξής: Αλεξανδρούπολης, Ν.Αγχιάλου, Καλαμάτας, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Αράξου, Λήμνου, Χίου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου…
newpost.gr
Πηγή Στο δρόμο της ιδιωτικοποίησης…
Κοινοποιήστε: