Μια κούκλα κυριολεκτικά, ένα σμιλεμένο γλυπτό σε λαμαρίνα. Ο λόγος για την Giulia, αυτή με τους τροχούς και όχι τα δίμετρα πόδια. Η Alfa Romeo δεν ήθελε και πολύ προκειμένου να ανασύρει άλλο ένα ένδοξο όνομα του παρελθόντος, τη Veloce, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1956.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
Σήμερα, η Giulia Veloce που θα δούμε στο Παρίσι, με υψηλού επιπέδου εξοπλισμό και σπορ πινελιές στον εσωτερικό και εξωτερικό διάκοσμο, θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές επιλογές στον κινητήρα.
Πρόκειται για ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο αλουμινένιο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με 280 ίππους, που επίσης θα κάνει την πρεμιέρα του στο Παρίσι κι έναν επίσης νέο αλουμινένιο ντίζελ 2.2 με 210 ίππους. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
H Giulia Veloce θα είναι και τετρακίνητη (Q4), το σύστημα υπό κανονικές συνθήκες μεταδίδει το 100% της ροπής στους πίσω τροχούς, μεταφέροντας έως το 60% στους μπροστινούς σε συνθήκες απώλειας πρόσφυσης, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συμπλέκτη.
Κοινοποιήστε: