Τελικά φαίνεται πως η υπομονή των ανθρώπων της McLaren σχετικά με την έλλειψη αξιοπιστίας και του χαμηλού επιπέδου ανταγωνιστικότητας των υβριδικών μηχανών της Honda τελείωσε. Σύμφωνα με το έγκυρο motorsport.com, η βρετανική ομάδα έχει ήδη ξεκινήσει επαφές με τη Mercedes για πιθανή επανασύνδεση των δύο πλευρών!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis, ps@newsauto.gr)
Μετά από δύο τραγικές σεζόν όπου οι Ιάπωνες δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των ανταγωνιστών τους, για τη σεζόν του 2017 υπήρχαν προσδοκίες. Όμως τα συνεχή προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης, ξεχείλισαν το ποτήρι.
Μετά την κατά μέτωπο επίθεση του Fernando Alonso που έφτασε σε σημείο να κάνει… πλακίτσα με τα media σχετικά με τη δυναμική που δεν έχει το μονοθέσιό του, ήρθε και ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, να δηλώσει ξεκάθαρα πως αν η ομάδα του είχε μονάδες ισχύος της Mercedes, θα κέρδιζε ξανά αγώνες!
Οι σχέσεις των δύο πλευρών είναι τεταμένες και όπως παραδέχθηκε εκπρόσωπος της ιστορικής ομάδας, υπάρχουν συζητήσεις σχετικά με τα επόμενα βήματα. Υπάρχει πολυετές συμβόλαιο που όμως έχουμε δει στο παρελθόν πως ίσως να μη σημαίνει και πολλά στον τρελό κόσμο της F1. Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή τη στιγμή και οι δύο πλευρές βγαίνουν χαμένες από αυτή τη συνεργασία.
Μπορεί όμως να διακοπεί τόσο εύκολα; Κατ’ αρχήν το σενάριο επιστροφής στην οικογένεια της Mercedes είναι εφικτό μόνο επειδή φέτος δεν έχουμε Manor. Έτσι άδειασε η τελευταία θέση για πιθανό συνεργάτη για τον συγκεκριμένο κατασκευαστή. Όμως ακόμα και το 2009, η τότε Brawn GP είχε δύο μήνες περιθώριο για να προσαρμόσει το μονοθέσιό της που ήταν σχεδιασμένο για να «φοράει» κινητήρα Honda, ώστε να χωρέσει ο γερμανικός κινητήρας. Άρα όποια αλλαγή θα έρθει μακροπρόθεσμα, δηλαδή για το 2018.
Ακόμα κι αν το διαζύγιο είναι συναινετικό τελικά, τόσο η McLaren όσο και η Honda θα έχουν πετάξει τρεις σεζόν στα σκουπίδια. Όμως δίνοντας άλλη μία ψήφο εμπιστοσύνης, η βρετανική ομάδα που τα τελευταία χρόνια δυσκολεύεται αν βρει χορηγούς, θα έχει ακόμα πιο δύσκολο έργο σε αυτόν τον τομέα ενόψει της επόμενης σεζόν. Και λογικά, τώρα πια, οι όποιες υποσχέσεις για άμεση βελτίωση από πλευράς των Ιαπώνων, δεν θα πείθουν.
Κοινώς, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Κοινοποιήστε: