Το 78% των καταναλωτών δηλώνουν πρόθυμοι να συνεχίσουν τις αγορές τους από συγκεκριμένη εταιρεία, αν λαμβάνουν στοχευμένες και προσωποποιημένες προσφορές, ενώ το 86% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 25% παραπάνω εάν η εμπειρία που θα ζήσουν είναι εξατομικευμένη και θετική. Αυτό προκύπτει από έκθεση του ΣΕΒ για την ψηφιακή εμπειρία των πελατών στην οποία […]
The post ΣΕΒ: Η ικανοποίηση των καταναλωτών από τις online αγορές βαρόμετρο για την επιχειρηματική επιτυχία appeared first on tromaktiko.
Το Διαβάσαμε ΣΕΒ: Η ικανοποίηση των καταναλωτών από τις online αγορές βαρόμετρο για την επιχειρηματική επιτυχία
Κοινοποιήστε: