Το τελευταίο τριήμερο με Sprint για το 2023 θα γίνει στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας και στην αγαπημένη πίστα του Interlagos.
Στην Μέκκα του βραζιλιάνικου μηχανοκίνητου αθλητισμού λίγα πράγματα έχουν μείνει για να κριθούν στα δύο πρωταθλήματα.
Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών ξεχωρίζει η μάχη των Πέρεζ και Χάμιλτον για την δεύτερη θέση. Έπειτα από την εγκατάλειψή του στο Μεξικό, ο Τσέκο χρειάζεται επειγόντως ένα πολύ καλό αποτέλεσμα ώστε να διασφαλιστεί έναντι του Χάμιλτον. Ωστόσο ο Βρετανός και η Mercedes αναμένονται πολύ ισχυροί στην Βραζιλία όπως και πέρσι. Βέβαια τότε ήταν ο Ράσελ εκείνος ο οποίος είχε ηγηθεί του 1-2 της Mercedes.
Η περσινή κυριαρχία της γερμανικής ομάδας, όμως, οφειλόταν εν πολλοίς και στον λάθος υπολογισμό της Red Bull κατά την προσομοίωση του set-up της RB18. Λογικά η αυστριακή ομάδα θα έχει λύσει το ζήτημα αυτό πριν από τον φετινό αγώνα. Έτσι θα πρέπει να περιμένουμε μία μεγάλη μάχη των Φερστάπεν και Mercedes με τον Πέρεζ σχετικά κοντά τους.
Σε ότι αφορά τις McLaren και Ferrari, η βρετανική ομάδα ίσως έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα έναντι της ιταλική. Παρά ταύτα οι αγώνες σε ΗΠΑ και Μεξικό έδειξαν δεν θα έπρεπε να ξεγράψουμε εύκολα την Scuderia. Ιδίως στις κατατακτήριες ενός Sprint τριημέρου.
Χαρακτηριστικά σιρκουί
Το αριστερόστροφο Autodromo de Interlagos (από το 1986 Jose Carlos Pace προς τιμήν του πρώτου Βραζιλιάνου νικητή εκεί το 1975) φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνες το 1940 στην αρχική… δαιδαλώδη, 8 χιλιομέτρων διαδρομή του. Με το πέρασμα των χρόνων η πίστα εκμοντερνίστηκε χωρίς όμως να χάσει τη γοητεία αλλά και την εκπληκτική της ατμόσφαιρα.
Η σημερινή της μορφή των 4,309 χλμ έχει παραμείνει λίγο-πολύ αναλλοίωτη από το 1990 οπότε και επανήλθε στο καλεντάρι για να φιλοξενήσει όλα τα Βραζιλιάνικα Grand Prix έκτοτε. Βρίσκεται σε υψόμετρο άνω των 700 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας. Παρουσιάζει την τρίτη μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά (43 μέτρα) στο πρωτάθλημα ανάμεσα στη ζώνη φρεναρίσματος για την πρώτη στροφή και την έξοδο από την Decida do Lago.
Αν και έχει υποστεί πολλές ασφαλτοστρώσεις ανά τα χρόνια εξακολουθεί να έχει οδόστρωμα με πολλές ανωμαλίες που καταπονούν μηχανικά μέρη και οδηγούς. Οδηγικά, είναι επίσης μία μεγάλη πρόκληση. Το φρενάρισμα για το S του Senna η είσοδος στην Ferradura αλλά και το πέρασμα από την πολύ τεχνική, κατηφορική Mergulho ξεχωρίζουν. Οι ζώνες DRS είναι δύο, στην μεγάλη ευθεία και στην Reta oposta διευκολύνοντας πολύ τα προσπεράσματα.
Η βροχή δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο στον Βραζιλιάνικο αγώνα προσθέτοντας ένταση και αβεβαιότητα για το τελικό αποτέλεσμα. Το Grand Prix ολοκληρώνεται έπειτα από 71 γύρους.
Ελαστικά
Όπως και πέρσι οι ομάδες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στις C2, C3 και C4 γόμες. Η καταπόνηση στα ελαστικά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη λόγω της χάραξης της πίστας. Ωστόσο, παραδοσιακά η ταχύτερη στρατηγική είναι εκείνη των δύο στάσεων.
Πέρσι το grid είχε μοιραστεί ακριβώς στην μέση κατά την εκκίνηση του αγώνα μεταξύ των soft και medium. Είναι εξαιρετικά πιθανό να δούμε περισσότερες ομάδες να στρέφονται προς την μαλακή γόμα. Ιδιαίτερα εάν έχουμε έστω μία -διόλου ασυνήθιστη για το Interlagos- περίοδο Safety Car. Ο καιρός είναι πάντα ευμετάβλητος αυτήν την περίοδο στο Σάο Πάολο και η βροχή μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα ανά πάσα στιγμή.
Τηλεοπτική κάλυψη
Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1 (ο αγώνας) και τον ANT1+ (όλο το τριήμερο). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:
- Παρασκευή 03/11
16:30: FP1
20:00: Κατατακτήριες δοκιμές - Σάββατο 04/11
16:00: Sprint Shootout
20:30: Sprint - Κυριακή 05/11
19:00: Αγώνας
Πηγή: newsauto.gr
Κοινοποιήστε: