Σε λιγότερο από 18 μήνες, η 3η γενιά του Citroen C3 κατάφερε να σημειώσει πάνω από 300.000 πωλήσεις στην Ευρώπη δικαιώνοντας τους ανθρώπους της γαλλικής φίρμας.
ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)
Το νέο C3 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη προς τα τέλη του 2016, συγκεντρώνοντας αμέσως τους προβολείς της δημοσιότητας με τον νεανικό του χαρακτήρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Γάλλοι, το μικρό μοντέλο διαγράφει μια πετυχημένη εμπορική πορεία αφού οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 46% μέσα στην προηγούμενη χρονιά.
Όπως προκύπτει, το 45% των αγοραστών του C3 επιλέγουν το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 66% δίνει έμφαση στις επιλογές εξατομίκευσης και κυρίως στη διχρωμία της οροφής. Παράλληλα, τα Airbumps στα πλαϊνά του μοντέλου έχουν κερδίσει την προσοχή του κοινού, καθώς πάνω από το 55% των C3 που πωλούνται στην Ευρώπη εξοπλίζονται με αυτά.
Τέλος, να σημειώσουμε πως η Citroen ισχυροποιεί ολοένα και περισσότερο τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, αφού μετά το C3 Aircross, μέσα στη χρονιά θα λανσαριστούν τα νέα C4 Cactus & C5 Aircross.
Κοινοποιήστε: