Πτήση με καθυστέρηση ή ακύρωση; Θα θέλατε να είσαι στο 2% των ταξιδιωτών που κάθε χρόνο λαμβάνουν αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία για καθυστέρηση πτήσης;
Είναι πολύ εύκολο να συμβεί αυτό, αρκεί απλά και μόνο να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας, καθώς προστατεύεστε από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό. Δείτε αναλυτικά τις λεπτομέρειες.
Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να πάρω αποζημίωση για καθυστέρηση πτήσης;
Αν αντιμετωπίσατε καθυστέρηση από 3 ώρες και πάνω ή ακύρωση της κράτησής σας, ο αερομεταφορέας σας είναι νομικά υποχρεωμένος να σας αποζημιώσει στις εξής περιπτώσεις:
- Ενημερωθήκατε για το πρόβλημα λιγότερο από 14 ημέρες από την πτήση σας
- Η πτήση σας πετάει από ευρωπαϊκή χώρα ή εκτελείται από ευρωπαϊκό αερομεταφορέα
- Η εταιρία είναι η μόνη υπεύθυνη για την καθυστέρηση πτήσης (δεν λαμβάνετε αποζημίωση σε περίπτωση καταιγίδας, απειλή της υγείας ή απεργία).
Τι ποσό δικαιούστε από την καθυστέρηση πτήσης σας;
Το ποσό αποζημίωσης προσδιορίζεται ακριβώς από τον Κανονισμό:
- 250 €
- 400 €
- 600 €
Το ύψος αυτού έχει να κάνει με την απόσταση που έχει να διανύσει το αεροσκάφος, και δεν έχει σχέση με το τίμημα του εισιτηρίου. Οπότε αν πετάτε από Αθήνα προς την Νέα Υόρκη, είτε έχετε κλείσει το ταξίδι σας σε πακέτο ή ξεχωριστά την πτήση είτε η αγορά του εισιτηρίου έκανε 400 € είτε 50 €, σε κάθε περίπτωση δικαιούστε 600 € αποζημίωση.
Επιπλέον, η αεροπορική είναι υποχρεωμένη να σας προσφέρει βοήθεια στα εξής, όταν αντιμετωπίζετε καθυστέρηση ή ακύρωση:
- Να δρομολογήσει την μεταφορά σας με εναλλακτική πτήση προς το ίδιο προορισμό το συντομότερο δυνατό.
- Να παρέχει βοήθεια κατά την διάρκεια της αναμονής: γεύματα & ποτά
- Κάλυψη της διαμονή σε περίπτωση που χρειαστεί να διανυκτερεύσετε μία ή περισσότερες νύχτες εν αναμονή της επόμενης πτήσης.
Κοινοποιήστε: