Πάνω από το 60% των Panamera που πωλούνται, είναι υβριδικές. Από αυτή τη ζήτηση έχουν έρθει σε δύσκολη θέση οι προμηθευτές των συσσωρευτών της Porsche, που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε εύκολο χρονικό διάστημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη του αναμενόμενου περίοδο αναμονής για τους νέους ιδιοκτήτες.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ
Ούτε και η Porsche ήταν προετοιμασμένη για την επιτυχία της υβριδικής Panamera, αλλά ούτε και οι προμηθευτές της. Με παραπάνω από το 60% των παραγγελιών της νέας Panamera να αφορά την υβριδική της εκδοχή, οι ποσότητες που απαιτούνται από τους προμηθευτές των μπαταριών είναι πολύ μεγαλύτερες των προβλέψεων.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εταιρείες που παράγουν τους συσσωρευτές να λειτουργούν «στα όριά τους» αναφορικά με τις παραγωγικές τους ικανότητες. Ο επικεφαλής του εργοστασίου της Porsche στη Λειψία, εκεί που παράγεται το νέο αυτοκίνητο, υποστηρίζει πως «ακόμα μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες της παραγωγής με το ρυθμό που μας καλύπτουν οι προμηθευτές. Υπάρχουν όμως και κάποια όρια σε αυτό. Ξεπερνώντας τα, θα έχουμε χρόνο αναμονής για την παράδοση του νέου αυτοκινήτου στον ιδιοκτήτη που θα ξεπερνά τους 3 με 4 μήνες που ισχύει έως τώρα».
Αξίζει να σημειώσουμε πως η Porsche περιμένει περεταίρω αύξηση της ζήτησης του υβριδικού μοντέλου, μόλις λανσαριστεί στις ΗΠΑ και στην Κίνα που είναι οι δύο μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, η plug in εκδοχή της υβριδικής Panamera.
Πρόβλημα στους προμηθευτές από τη ζήτηση της Panamera Hybrid
Κοινοποιήστε: