Στη δεκαετία του 1980, ο Frank Buckley, ιδρυτής της καναδικής εταιρείας σιροπιών για τον βήχα Buckley’s, επινόησε το σλόγκαν: “Έχει απαίσια γεύση. Και λειτουργεί”. Εκείνη την εποχή, είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική άνοδο στο μερίδιο αγοράς της επωνυμίας του. Η υπόθεση ήταν απλή: Παρόλο που το προϊόν είχε άσχημη γεύση, οι πελάτες το αγόραζαν επειδή […]
The post Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια; appeared first on Tromaktiko.gr.
Το Διαβάσαμε Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;
Κοινοποιήστε: